Engelbrektsgatan 39, Stockholm

Idrottsskador

Ergonomitjänster

Pris efter konsultation

Välkommen till Engelbrekts Kiropraktorcenter - Din kiropraktor i Stockholm

Vår affärsidé är att driva Stockholms bästa kiropraktorklinik, i en modern miljö. Vi lägger stor vikt vid expertis och kvalitet, och vår målsättning är att vara en innovativ klinik. Vi hjälper dig med behandling och förbättrad livskvalitet, oavsett din ålder och aktivitetsnivå.

Vi levererar vård av bästa kvalité

Vår vision är att leverera vård av bästa kvalité - från första mötet i receptionen till en konsultation med noggrann bedömning samt behandling och uppföljning anpassad efter dina behov. Målsättningen är att lindra dina besvär samt öka din kapacitet och stresstålighet i vardagen.

Anpassad behandling för individen

En välfungerande och balanserad kropp är en av grundpelarna i att kunna leva, träna och jobba på en optimal nivå. Vi ger dig en behandling som är anpassad efter dig och dina behov. Du får grundläggande övningar och rådgivning för att du på bästa sätt ska kunna ta tillvara på den förbättring du får hos oss.

Vad vi på EKC kan hjälpa dig med

Vi på EKC erbjuder kiropraktisk behandling, medicinsk akupunktur, stötvågsbehandling, yoga och STOTT pilates. Våra kiropraktorer har bred erfarenhet av att undersöka och bedöma kroppens funktion. Obalanser i samspelet mellan nerv, muskel och skelett återställs med hjälp av skonsamma och effektiva behandlingstekniker.

Varmt välkommen att boka tid hos Engelbrekts Kiropraktorcenter redan idag!

Informationen uppdaterades 13:06 - 18 apr, 2024

Vibeke Veslehaug

Frode Bakken

Anna Grisotti

20 feb, 2024

10 jan, 2022

Har ryggproblem och valsat runt hos läkare och fysioterapeuter utan resultat. Kontaktade Engelbrekts Kiropraktorklinik och kom till Vibeke dagen därpå. Det tog henne ca 7 min att konstatera att jag hade snett bäcken. Proffsigt bemötande och mycket kunnig. Tack!

4 okt, 2021

Trevligt bemötande och mycket nöjd med mitt besök hos kiropraktor Evelina som gjorde ett superjobb med min rygg och stela muskler!

4 sep, 2021

19 apr, 2021

Kändes jättebra med Evelina som kiropraktor men blev besviken på avbokning personalen. Hade tid 1130, försökte ringa dagen innan men det fanns ingenstans att lämna meddelande. Kom ut från mitt barnmorska tid vid 11 och ringde direkt. Fick svar att jag skulle behöva nog betala för att jag ringde så sent och hon frågade ilska om jag födde barn eller inte. Trist för jag uppskattade verkligen behandling men kommer nog inte tillbaka på grund av personalen. Tack och lov så har bebisen vänt sig. Tack Evelina.

Fråga ställd 18:15 - 9 nov, 2019

Har ni vårdavtal inom landsting ? Vad kostar studentrabatt kiropraktor?

Engelbrekts Kiropraktorcenter svarar:

Hej! Vi har inget vårdavtal med landstinget. Ett nybesök med studentrabatt kostar 750 kr och återbesök 500 kr. Med vänlig hälsning, Sofie

Fråga ställd 19:11 - 8 jul, 2016

Det framgår inte vad rabatten för pensionärer är, vad jag kan se!

Engelbrekts Kiropraktorcenter svarar:

Hej Eva! För pensionärer ger vi 100 kronor i rabatt per behandling. Med vänlig hälsning, Frode Bakken