Karlavägen 60 (Ultraljud Karlavägen 58), Stockholm

Ultraljud

Cellprovtagning

Kostnadsfritt

Mama Mia Östermalm ligger i ljusa fina lokaler centralt på Karlavägen i Stockholm. Det är vår största mottagning och här erbjuder vi bland annat graviditetsvård, ultraljud, preventivmedelsrådgivning och cellprovtagning.

Vi kan ordna med tolk vid behov.

Mama Mias värdegrund

För oss är det viktigt att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder och samarbetspartners genom ett respektfullt och informativt förhållningssätt och med högsta servicefaktor.

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning. Vi som arbetar på Mama Mia har alla lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens. Här finns Gynekolog, Barnmorska och andra som hjälper dig. Vi följer dig från graviditeten och under hela barnets uppväxt. Vården anpassas efter just era individuella önskemål och behov, för varje familj är unik!

Mama Mia har vårdavtal med Region Stockholm.

Varmt välkommen till Mama Mia Östermalm!

Informationen uppdaterades 14:06 - 12 dec, 2023

22 sep, 2023

Hade en fruktansvärd upplevelse hos en gynekolog. Jag gick därifrån och grät och det visade sig sen vid senare besök hos annan läkare att en ganska allvarlig diagnos som behövde behandling inte upptäckts. Även träffat två mycket otrevliga barnmorskor.

3 jan, 2023

3 jan, 2023

Carina var så fin och trygg! Var orolig innan och under men hon var så lugnande och bra.

13 dec, 2022

Mycket bra bemötande. Upplevde att mina önskemål blev mer än uppfyllda.

13 dec, 2022

Fråga ställd 14:48 - 14 dec, 2016

Hej, Går det att boka en telefon tid, behöver egentligen bara fråga en sak.

Mama Mia Östermalm svarar:

Hej Vill du boka en telefontid hos din läkare? Det är lättare att ringa oss direkt 08-50649000 knappval 1 för läkarmottagningen.

Fråga ställd 15:00 - 23 feb, 2016

Hej jag har börjat med minipiller för 3månader sedan! Och jag blöder varje dag som typ en vanlig mens! Står att man ska ge de 3månader men börjar bli riktigt jobbigt! Ska jag sluta med dem och börja med något annat eller vänta ett tag till? Eller vad gör jag?

Mama Mia Östermalm svarar:

Vänligen ring för tidsbokning eller kom på en droppintid. Se vår hemsida för öppetider.

Fråga ställd 16:35 - 11 jun, 2015

Drop in, innebär det att jag kan komma för en gynekologisk undersökning utan att boka tid?

Hej Cecilia. Det stämmer