Valhallavägen 91, Hus E, Ingång E1, Stockholm

Husläkarmottagningen Sophiahemmet

Varmt välkommen till Husläkarmottagningen Sophiahemmet i Stockholm!

Husläkarmottagningen Sophiahemmet är en väletablerad mottagning i centrala Stockholm som erbjuder vård i en fantastisk och unik miljö. Mottagningen har som målsättning att bedriva primärvård i världsklass.

Husläkarmottagningen Sophiahemmet verkar på uppdrag av region Stockholm.

Vård med patienten i centrum

På Husläkarmottagningen Sophiahemmet erbjuds alla patienter god och säker vård som utgår från medicinska och individuella förutsättningar. Personalen är lyhörd för patienternas behov och strävar efter att de ska vara delaktiga i vården så mycket som möjligt. Husläkarmottagningen Sophiahemmet arbetar ständigt med utveckling och förbättring. Målet är att alla patienter ska vara nöjda när de varit i kontakt med mottagningen!

Husläkarmottagningen Sophiahemmet finns till för dig

På Husläkarmottagningen Sophiahemmet arbetar ett professionellt och sammansvetsat team som består av specialistläkare inom allmänmedicin, specialistsjuksköterskor och administrativa medarbetare. Mottagningen erbjuder hög vårdkvalitet, och deras hörnstenar är

• bra tillgänglighet
  • personligt bemötande
  • hög patientsäkerhet.

Varmt välkommen att besöka Husläkarmottagningen Sophiahemmet i Stockholm!

Informationen uppdaterades 09:34 - 16 feb, 2024

23 mar, 2024

Läkaren viftade bort allt jag sa som ingenting. Inget av mina besvär var något han ville undersöka. Nu behöver jag vända mig till en annan läkare för att få ett ordentligt läkarbesök. Vet inte om det är kunskapsbrist eller ointresse men det speglar bilden av primärvård som är fullständigt meningslös.

22 sep, 2023

Sur och otrevlig sjuksköterska som verkar ha som primär uppgift att hålla patienterna borta.

8 aug, 2023

Dålig uppföljning, tar ej fasta på långvarig feber och går ej vidare med den, vissa både läkare och sköterskor har otrevligt bemötande telefonledes

17 mar, 2023

25 jan, 2023

Oengagerad. Sökte för ont i ben, tog upp något helt annat. Plockade fram journal och printade ut den till mig och strök över meningar med rosa penna, denna undersökning gjorde jag för två år sedan som rörde datortomografi av buken. Vad hjälpte det mina ben? Gick hem utan råd om mina ben.