Sömnmedicinsk avdelning, Göteborg

Sömnmedicinsk avdelning

, Änggården

Blå stråket 5, 413 46, Göteborg, 41346 Göteborg

Drop-in-mottagningen för CPAP har upphört. Vid behov av tillbehör/förbrukningsmaterial som t.ex. mask och slang o.s.v. kan du beställa detta genom att logga in på 1177 e-tjänster/förnya recept och skriva vad du behöver, eller ringa Kontaktpunkten 031-342 24 00. Sömnmedicinsk enhet utreder och behandlar andningsrelaterade sömnstörningar som sömnapné och underventilering, samt icke-andningsrelaterade sömnstörningar som översömnighet, sömnlöshet och parasomnier. För att komma till oss behöver du en remiss och en bokad tid. Vanligast är att du först varit på din vårdcentral som skickat en remiss till oss. Du kan också skriva en egenremiss. Att skriva en egenremiss innebär inte automatiskt att du får komma till vår mottagning, du kan bli hänvisad att först gå till din vårdcentral. Vad vi önskar i remissen är: - Namn, personnummer, adress och telefonnummer - kortfattad information om tidigare sjukdomshistorik och läkemedel - nuvarande symtom inklusive tidsförlopp

Informationen uppdaterades 13:05 - 26 feb, 2024

28 dec, 2016

17 dec, 2016

Linda är så dukgig och ombesörjer allt en patient önskar! Trygghet, ärlighet, kunskap ( Linda)

17 dec, 2016

Högsta betyg på bemötande och omhändertagande ( Linda jobbar och är helt otrolig! Högsta poäng på allt!

15 nov, 2015

LITE SLITNA MÖBLER OCH GAMLA TIDNINGAR DRAR NER BETYGET LITE GRANN.MEN VAD GÖR DET NÄR ALLT ANNAT KÄNNS BRA,OCH DEN TREVLIGA PERSONALEN KOMPENSERAR DOM SLITNA MÖBLERNA JÄTTE BRA.

Endast bokade besök

Sömnutredningsverksamhet