Sök bland 18 000 vårdgivare och hitta den behandling, utredning eller
            vårdtjänst som passar dig.

Sök bland 18 000 vårdgivare, hitta din behandling, utredning eller vårdtjänst.

Se alternativen och jämför vårdgivare, behandling, pris och tillgänglighet.

Se alternativen, jämför vårdgivare, behandling, pris och tillgänglighet.

Hitta lediga tider och boka den tid som passar dig bäst.

Hitta lediga tider och boka den tid som passar dig bäst.

Vården.se presenterar:
Vi håller koll på dina apoteksvaror, så att du slipper!

Nu lanserar vi en samlingsplats för alla dina receptfria läkemedel och andra apoteksvaror där du enkelt kan jämföra och hitta bästa priset.

Till ApoteksKollen!
Doktor Mikael Sandström slår leende ut med armarna
Vården i dina händer – så funkar det!

Vården.se har över 18 000 legitimerade vårdgivare samlade, och ger dig möjlighet att söka, jämföra och boka vård som passar dig. Läs mer om hur det funkar här!

Glad familj sitter tillsammans på en soffa
Vården.se lanserar Apotekskollen – din jämförelsetjänst för apoteksprodukter!

Vården.se lanserar Apotekskollen - en jämförelsetjänst för receptfria läkemedel och andra apoteksprodukter. Läs mer här!

Hitta rätt… Osynlig tandställning!

Funderar du på osynlig tandställning? Tillsammans med tandläkarkedjan Tandea berättar vi mer om hur det fungerar!

Valfrihet på dina villkor – Hitta rätt när vårdgarantin slår i!

Vill du veta mer om vårdgarantin och vad du egentligen har rätt till? Här berättar vi mer om hur du själv kan vara med och påverka din vård!

Närbild på gammal person och bebis
Bantningshysterin skapar läkemedelsbrist för diabetiker

Rusningen efter diabetesmedicinen Ozempic för med sig konsekvenser för diabetiker i Sverige. Läs mer om varför här!

Nu kan du som patient boka uppringningstid på Vården.se!

Vården.se vill öka tillgängligheten till vård. Vi berättar mer om hur!

Lova lagom – för den psykiska hälsans skull

Med jul och nyår kommer stress. Vi har samlat artiklar och poddavsnitt som hjälper dig att lova lagom i år!

man sitter på en säng och hostar
3 receptfria läkemedel för att lindra hostan

För dig som vill lindra din hosta har Vården.se 3 tips på receptfria läkemedel som du kan klicka hem redan idag!

Manshälsa och Movember – män ska ta sin hälsa på allvar

Tillsammans med C-Medical tar vi tempen på manshälsan i Sverige och riktar fokus mot några av de vanligaste besvär och sjukdomar som drabbar män.

Vanliga frågor om förlossningsskador – så kan du få hjälp

Många har frågor om förlossningsskador - därför har vi pratat med Kristina Törn, en ledande expert inom ämnet. Läs hennes svar på de vanligaste frågorna här!

Din Tandläkare i Solna - när du behöver akut tandvård

Har du fått akuta besvär med tänderna? Vill du få hjälp av en erfaren tandläkare? Då ska du välja Din Tandläkare i Solna!

Innehåll från Din Tandläkare i Solna
ANNONSGör en säker NIPT med toppmodern teknik hos Babyscreen

Funderar du på att göra NIPT och vill få ett säkert resultat? Då kan du vända dig till Babyscreen, för provtagning med ny, svenskutvecklad teknik.

Innehåll från Babyscreen.
ANNONSSå behandlar du artros i knät med Joint Academy

Ont i knät? Misstänker du knäartros? Med Joint Academy kan du få effektiv behandling – direkt i din telefon!

Innehåll från Joint Academy.
ANNONSEfterfrågan av vaccin mot bältros ökar säger Dr Ridha Hadfi, grundare av Svea Vaccin

Bältros är en sjukdom som kan ge långvarig smärta, men idag finns det effektiva vaccin och efterfrågan ökar. Vaccinera dig mot bältros hos Svea Vaccin!

Innehåll från Svea Vaccin.
4 skäl till varför du ska välja DR SMILE för din tandreglering

För dig som drömmer om ett perfekt leende med raka och vackra tänder kan DR SMILE kan vara rätt för dig. Med lång erfarenhet av tandreglering erbjuder DR SMILE en skräddarsydd och modern behandling som passar just dig.

Innehåll från DR SMILE
ANNONSVar det länge sedan du gick till tandläkaren? Boka en tandläkarundersökning hos Pretty Smile!

Du vet väl att regelbundna tandläkarundersökningar är det bästa sättet att ta hand om tänderna? Här kan du läsa mer om varför du borde boka en undersökning!

Innehåll från Pretty Smile
populära kategorier
Tandläkare
Tandläkare
En tandläkare kan hjälpa dig med de flesta besvär som rör dina tänder och din munhälsa. Vi listar samtliga Sveriges legitimerade tandläkare med ett stort utbud i exempelvis Stockholm, Göteborg och Malmö.
Vårdcentral
Vårdcentral
Till vårdcentralen kan du vända dig med alla besvär som inte är akuta. På Vården.se har vi samlat alla vårdcentraler i Sverige, med ett stort utbud i exempelvis Stockholm, Göteborg och Malmö.
Hudläkare
Hudläkare
En hudläkare är specialiserad på att behandla och diagnostisera besvär som drabbar huden. Här finner du alla Sveriges hudläkare, där många av dessa går att hitta i bland annat Stockholm, Göteborg och Malmö.
kalender
0 sökbara vårdgivare