Jämför de olika vårdgivarna och välj den som passar dig.

Vård i Hammarbyhöjden, Johanneshov

Visar 1 - 5 av totalt 5 mottagningar

BB Stockholm Family

Dags att välja barnmorskemottagning?

Har du fått veta att du är gravid och funderar på vilken barnmorskemottagning du ska välja? BB Stockholm Family erbjuder lättillgängliga mottagningar och följer dig genom hela vårdkedjan!

Innehåll från BB Stockholm Family.

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Innehåll från Min Doktor.

Joint Academy

Behandla din artros direkt via mobilen

Har du ont i lederna och funderar på om det kan vara artros? Hos Joint Academy kan du få hjälp med diagnos, behandling och utbildning – smidigt och flexibelt via mobilen.

Innehåll från Joint Academy.

Folktandvården Stockholm

Säkra din tandhälsa med Frisktandvård

Frisktandvårdsavtal hos Folktandvården är ett bra sätt att prioritera sin tandhälsa. Genom att betala en fast månadskostnad för din tandvård slipper du dyra överraskningar när du minst anar det.

Innehåll från Folktandvården Stockholm.

Audika

Så får du en bättre hörsel

Behöver du ofta höja ljudet på tv:n? Testa din hörsel, behandla din hörselnedsättning och behåll ditt aktiva och sociala liv! Audika hjälper dig.

Innehåll från Audika.

Vaccinationsgruppen

Dags att vaccinera dig!

Snart börjar fästingsäsongen och för att skydda dig mot den fästingburna virussjukdomen TBE kan det vara bra att vaccinera dig.

Innehåll från Vaccinationsgruppen.

Novius

Korrigera synfel eller operera grå starr?

Novius Ögonklinik är först ut i Sverige med sin unika operationsteknik och Dick Lindgren är en av de patienter som har fått uppleva denna.

Innehåll från Novius Ögonklinik.

Plackers

Räcker tandborstning för optimal munhälsa?

Det finns många missuppfattningar om hur du bäst sköter munhygienen. Plackers reder ut några begrepp och berättar varför det är viktigt att hålla rent även mellan tänderna!

Innehåll från Plackers.

Tandtrådsskola med Plackers