Min Doktor - Vårdcentral på nätet

Min Doktor

Min Doktor - en vårdcentral i din mobil

Hos oss får du snabb tillgång till legitimerad läkare eller barnmorska, när det passar dig. Vi har öppet dygnet runt. All vår vårdpersonal arbetar på vårdcentraler eller sjukhus när de inte träffar patienter via Min Doktor. Frikort gäller.

Ladda ner appen

Ladda ner vår app kostnadsfritt från App Store eller Google Play, eller besök MinDoktor.se

Min Doktor - Telefoner

Hur går det till?

Min Doktor - Fråga 1

Svara på frågor om dina besvär

Du beskriver dina besvär genom att svara på frågor om dina symptom och i relevanta fall skicka in bilder som tar med mobilen.

Min Doktor - Fråga 2

Messa med din läkare

Din läkare och du skickar meddelanden till varandra för att komplettera och säkerställa att läkaren förstår dig och dina besvär rätt.

Min Doktor - Fråga 3

Få diagnos och behandling

Vi ställer diagnos och hjälper dig med lämplig behandling. Du har möjlighet att ställa följdfrågor i fyra dygn.

• Ortho Center Stockholm Fick en knäprotes inopererad 170828. Imponerad av omhändertagandet från första besöket från reception, vårdavdelning och operationsavdelning... - Marianné Larsson
    • Rosa Gynekologmottagning Tusen tack! Kalla dit mig igen om ca ett år! - Inger Sandqvist
    • Sant Elias Klinik Mycket bra! Tack! - Amina Samuelsson
    • Rehabkliniken Ni är ett grymt team, proffsiga, trevliga och kunniga. Det är verkligen roligt och gör stor nytta att hamna här! - Per Spångberg
    • Vårdcentralen Kil Mellan kl 8-10 ej tillgängligt. Ringt ofta. Blev ombett att återkomma. Kom aldrig fram. Hur bär man sig åt att få kontakt? - Sonja Nordenskjöld