Filter
Lediga tider
Specialistområden

Röntgenläkare i Sollentuna

På vården.se kan du jämföra 2 Röntgenläkare i Sollentuna. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
19 mottagningar i närheten av Sollentuna

Kvinna Stockholm Sollentuna
4.7 (127)

3.0 (2)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har röntgenläkare i Sollentuna för snittbetyg?

I Sollentuna ligger snittbetyget för röntgenläkare på 4.85, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din röntgenläkare? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och röntgenläkare i Sollentuna.

Vilken röntgenläkare är bäst i Sollentuna?

Att välja vilken röntgenläkare i Sollentuna du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra röntgenläkare baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De röntgenläkare med bästa snittbetyg i Sollentuna på Vården.se är:

Så tycker patienter om röntgenläkare i Sollentuna

• Fantastiskt bemötande av barnmorskan Soheila. Kände mig trygg under besöket och hon tog allting väldigt långsamt.

– Sia E. Kvinna Stockholm Sollentuna

• Linda var lugn, saklig, kände mig trygg. Hon var även försiktig. Skulle rekommendera Linda till. Receptionisten Linnea var hjälpsam och trevlig.

– Tina P. Kvinna Stockholm Sollentuna

• Jag rekommenderar Kvinna Stockholm! Jag träffade barnmorskan Soheila på kliniken i Sollentuna och hon fick mig att känna mig lugn och trygg. Hos mottagningen är det en trygg och lugn miljö som gör att man känner sig avslappnad. Tack för fint mottagande och hjälp!

– Eva W. Kvinna Stockholm Sollentuna

• Iman du har förändrat mitt liv, tack! Jag gick hit efter lång research då jag haft en traumatisk tidigare insättning av spiral, sat och grät och grät i telefonen och redan då blev jag lugnad och fick ett gott intryck inför insättningen. Väl där blev jag sååå väl omhändertagen och kände mig trygg under hela besöket och insättningen. Impad att du löste det utan gripklon och glad att jag fick ha med mig min sambo in. Rekommenderar nu denna klinik till alla mina kompisar som är oroliga då det var så bra!

– Emma P. Kvinna Stockholm Sollentuna

• Mycket bra och informativt läkarbesök! Helnöjd! Så fräsch mottagning!

– Ia L. Kvinna Stockholm Sollentuna

Vilka röntgenläkare i Sollentuna har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa röntgenläkare:

Vad är en röntgenläkare?

En röntgenläkare, även känd som radiolog och röntgenolog, är en medicinsk specialist inom området radiologi. Röntgenläkare arbetar främst på sjukhus och kliniker där de bedömer och rapporterar resultaten av bildundersökningar från röntgenundersökningar. De spelar en viktig roll i att identifiera avvikelser, sjukdomar eller skador i kroppen genom att noggrant analysera bilderna och ställa korrekta diagnoser. Röntgenläkare arbetar oftast tillsammans med annan vårdpersonal, såsom kirurger och onkologer.

Vad gör en röntgenläkare?

Deras huvudsakliga arbetsuppgift är att tolka bilder från olika former av röntgenundersökningar för att identifiera eventuella avvikelser, skador eller sjukdomar. En röntgenläkare arbetar oftast med ultraljud, CT, MRT och konventionell radiologi. Deras arbete bidrar till att ge viktig information till andra vårdpersonal för att planera och genomföra lämpliga behandlingar och ingrepp.