Filter
Lediga tider
Specialistområden

Allmänkirurgi i Änggården

På vården.se kan du jämföra 11 Allmänkirurgimottagningar i Änggården. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
42 mottagningar i närheten av Änggården
Stiernstam Läkarservice
5.0 (1)

1500 kr
Heden Clinic

1500 kr

4.9 (9)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har allmänkirurgimottagningar i Änggården för snittbetyg?

I Änggården ligger snittbetyget för allmänkirurgimottagningar på 4.62, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din allmänkirurgi? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och allmänkirurgimottagningar i Änggården.

Vilken allmänkirurgi är bäst i Änggården?

Att välja vilken allmänkirurgi i Änggården du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra allmänkirurgimottagningar baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De allmänkirurgimottagningar med bästa snittbetyg i Änggården på Vården.se är:

Så tycker patienter om allmänkirurgimottagningar i Änggården

• Vårdades här för en hjärtklaffsoperation och har bara positivt att säga. Professionell och engagerad personal med ett empatiskt bemötande. Känner mig mycket glad och nöjd över den fantastiska vård jag fått - kunde inte varit bättre!

– Jonas M. Avdelning 12 och 25 Thorax, Göteborg

• Fantastisk personal med mycket hög kompetens och ett otroligt bra bemötande, kunde resten av samhället hålla lika hög klass skulle vi leva i paradiset!

– Klas V. Avdelning 12 och 25 Thorax, Göteborg

• Helt fantastisk personal.På en skala 1-5 hjärtan får ni ❤❤❤❤❤❤❤🧡❤❤

– Sören B. Avdelning 12 och 25 Thorax, Göteborg

• Inskrivningssamtalen var fantastiska. Jag kände stort förtroende inför kommande sövning och operation. När jag kom till avd 12 efter några timmar på uppvaket blev jag väl bemött. De flesta USK och SSK var underbara. Enstaka bör dock tänka på att bemöta alla patienter på ett respektfullt sätt, och inte särbehandla någon. Jag upplevde att speciellt en USK var irriterad på mig. När jag bad om något suckade hon och visade mig tydligt att hon blev irriterad. Jag tycker att jag som patient ska kunna räkna med att personalen har kunskap om varför jag är där. Har haft cancer två ggr, kanske nu igen.

– Annelie H. Avdelning 12 och 25 Thorax, Göteborg

• Vill dementera tidigare inlägg från mig. Jag var mycket chockad och rädd då jag skrev det. Finns bara gott att säga om både avd 12 och 25 samt alla på Östra sjukhuset

– Arja K. Avdelning 12 och 25 Thorax, Göteborg

Vilka allmänkirurgimottagningar i Änggården har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa allmänkirurgimottagningar:

Vad är allmänkirurgi?

Allmänkirurgi är en kirurgisk specialitet som omfattar olika sorters kirurgiska ingrepp för att behandla olika medicinska tillstånd. Kirurger inom allmänkirurgi kallas allmänkirurger och arbetar i regel både på sjukhus och på privata mottagningar. Att träffa en privatläkare inom allmänkirurgi på en mottagning som drivs i privat regi är oftast dyrare, men väntetiden kan vara kortare. Några vanliga operationer inom allmänkirurgi är

• blindtarmsoperation
  • gallblåseoperation
  • tarmoperationer
  • sköldkörteloperation.

Vem kan hjälpa dig med allmänkirurgi?

En kirurg inom allmänkirurgi är den som kan hjälpa dig med allmänkirurgiska ingrepp. Denna specialist är utbildad och kvalificerad för att utföra olika kirurgiska ingrepp på olika delar av kroppen för att behandla sjukdomar och förbättra hälsan. Om du behöver genomgå en allmänkirurgisk operation, bör du vända dig till en kirurg inom detta specialområde.