Filter
Lediga tider
Specialistområden

Tandläkare i Stampen

På vården.se kan du jämföra 13 Tandläkare i Stampen. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
199 mottagningar i närheten av Stampen

5.0 (1)

Folktandvården Online
Digital vårdgivare

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har tandläkare i Stampen för snittbetyg?

I Stampen ligger snittbetyget för tandläkare på 4.44, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din tandläkare? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och tandläkare i Stampen.

Vilken tandläkare är bäst i Stampen?

Att välja vilken tandläkare i Stampen du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra tandläkare baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De tandläkare med bästa snittbetyg i Stampen på Vården.se är:

Så tycker patienter om tandläkare i Stampen

• Receptionen är hjälpsamma och trevliga. Tandläkaren och tandsköterskan är både duktiga och hjälpsamma.

– Tina G. Folktandvården Akuttandvården Göteborg, Göteborg

• Noggrann, lugn och säker! Väldigt mån om att man har det bra.

– Anna A. ViDenta Tandvård, Göteborg

• Jag fick akut besvär i visdomstand. Jag sökte två tand kliniker först och i båda betalade jag pengar för undersökning utan hjälp. En vågade inte fixa min tand. Därefter fick jag tips om akut tandvård . Fin bemötande, duktig läkare , mkt kunskap och erfarenhet.. jag grät när allt var färdig och trodde inte på sanningen att allt klart och jag blev av smärta . Tusen tusen tack 🙏🏻. Rekommenderar det hårt .

– Nadia S. Folktandvården Akuttandvården Göteborg, Göteborg

• En kunnig tandläkare som arbetar mycket professionellt. Professionell och medmänsklig som bryr sig om sina patienter att uppnå den bästa vård och den bästa behandling på individnivå. Skulle inte vilja gå till annan. Personal i övrigt mycket trevlig och kunnig som bemöter patienter som mig med tdl skräck så väl och lugn att det även kändes helt ok att gå dit. Inte haft ångest överhuvudtaget. Känner att hela teamet bryr sig så att jag kan få mitt leende tillbaka ❤️

– Stephanie J. Endodontikliniken Göteborg Peter Jonasson, Göteborg

• Fantastisk personal o Peter som opererat ut två av mina visdomständer är enastående. En ren fröjd när det gäller skicklighet, rekommenderas!

– A P. Folktandvården Akuttandvården Göteborg, Göteborg

Vilka tandläkare i Stampen har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga tandläkare i Stampen som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en tandläkare på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.

Hitta de bästa tandläkarna i Göteborg

Det finns mycket som påverkar ditt val av tandläkare, till exempel pris eller närhet till hem eller jobb. I Göteborg hittar du en rad kliniker att välja bland, så det kan vara bra att jämföra flera innan du bestämmer dig. Kom ihåg att kolla upp så tandläkaren kan hjälpa till med de behandlingar och besvär som du vill ha hjälp med, eftersom utbudet kan variera mellan olika kliniker, särskilt vid med komplicerade ingrepp. På Vården.se kan du också läsa omdömen från andra patienter, för att få en bättre uppfattning om klinikerna. Om du inte är nöjd med din nuvarande tandläkare kan du alltid byta till en ny.

Priser hos tandläkare i Göteborg

Priser är något som kan variera mycket mellan olika kliniker, så det är bra att jämföra flera när du ska välja din tandläkare. I Göteborg har barn och ungdomar fri tandvård till och med det år de fyller 23 år. Efter det får du betala själv för din tandvård, men du har också ett årligt tandvårdsbidrag som du kan välja att utnyttja på tandläkarkliniker som har vårdavtal med Västra Götalandsregionen.

Boka akut hos tandläkare i Göteborg

Ibland kan man drabbas av akuta besvär med tänderna, som behöver åtgärdas snabbt. De flesta kliniker i Göteborg erbjuder akut tandvård, men det kan variera hur snabbt du kan få en tid. Ofta kan du boka en tid själv online, men ibland är det bättre att ringa till kliniken för att snabbt få hjälp. När du kommer till tandläkaren med akuta besvär får du börja med att genomgå en undersökning, så tandläkaren kan ta fram en behandlingsplan. Du får också ett kostnadsförslag för behandlingen, innan den påbörjas.

Du hittar en lista med kliniker som erbjuder akut tandvård i Göteborg här.