Filter
Lediga tider
Specialistområden

Tandhygienist och Tandutdragning i Lund

Här på vården.se kan du hitta flera mottagningar i Lund som erbjuder Tandutdragning. Få mer information och boka tid redan idag! Läs mer.
99 mottagningar i närheten av Lund

1190 kr
Smile Trelleborg

1190 kr

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har tandhygienister i Lund för snittbetyg?

I Lund ligger snittbetyget för tandhygienister på 3.63, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din tandhygienist? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och tandhygienister i Lund.

Vilken tandhygienist är bäst i Lund?

Att välja vilken tandhygienist i Lund du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra tandhygienister baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De tandhygienister med bästa snittbetyg i Lund på Vården.se är:

Så tycker patienter om tandhygienister i Lund

• Fantastiskt skicklig tandläkare och jag gör den bedömningen utifrån att själv arbetat som tandläkare och lärare på Tandläkarhögskolan i Malmö under många år. Förutom klinisk skicklighet känner man sig väldigt välkommen i en trygg och lugn miljö.

– Ahnders F. Tandvården Klostergården AB, Lund

• Denna klinik har världens bästa tandläkare. Jag har haft det så besvärligt i min mun i 19 år och alla tandläkare inkl specialister har sagt att det är ok. Tills jag kom till Klostergården och där var det inte ok. En tandläkare som inte var feg och som gjorde att jag fick mitt liv tillbaka. Varmt tack och ni är bara bäst.

– Eva O. Tandvården Klostergården AB, Lund

• Var på semester och fick hjälp direkt med en tand som strulat länge och min ordinarie tandläkare ej klarat av. Trevlig personal, nya och väldigt fina lokaler, kompententa. Rekommenderas skarpt!

– Hans N. Tandvården Klostergården AB, Lund

• Jag var där pga besvär från visdomstand. Tanden behövde opereras ut. Tandläkaren var mycket professionell och förklarade ordentligt hur det skulle gå till. Jag som alltid dragit mig för att gå till tandläkaren kände mig trygg och lugn. Tanden opererades ut och det gjorde inte ens ont. Går definitivt tillbaka dit.

– Lina Tandvården Klostergården AB, Lund

• Fantastiskt bemötande och professionella tandläkare. Kommer gå dit igen nästa gång. Rekommenderas starkt.

– Oskar Tandvården Klostergården AB, Lund

De tandhygienister i Lund som erbjuder tid snabbast är:

Vilka tandhygienister i Lund har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga tandhygienister i Lund som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en tandhygienist på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.