Katrineholm
Filter
Lediga tider
Specialistområden

Allmänkirurgi i Katrineholm

På vården.se kan du jämföra 3 Allmänkirurgimottagningar i Katrineholm. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
18 mottagningar i närheten av Katrineholm

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har allmänkirurgimottagningar i Katrineholm för snittbetyg?

I Katrineholm ligger snittbetyget för allmänkirurgimottagningar på 2.5, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din allmänkirurgi? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och allmänkirurgimottagningar i Katrineholm.

Vilken allmänkirurgi är bäst i Katrineholm?

Att välja vilken allmänkirurgi i Katrineholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra allmänkirurgimottagningar baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De allmänkirurgimottagningar med bästa snittbetyg i Katrineholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om allmänkirurgimottagningar i Katrineholm

• Helt underbar, fantastisk personal vid min ”skräckundersökning” idag! Jag är så tacksam mot er alla tre som utförde Endoskopin!

– Ewa K. Kirurgimottagningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

• Den 20/10-2020 opererades jag för ljumsbråck av kirurgen Litterfeldt Eugen. Jag vill bara tacka så mycket för det sämrtfria ingreppet du gjort samtidigt passa på och tacka alla underbara sjuksköterskor som har tagit hand om mig både innan och efter operationen. Ni är fantastiska människor. Tack ännu en gång ❤❤❤

– Zahid V. Kirurgimottagningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Vilka allmänkirurgimottagningar i Katrineholm har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa allmänkirurgimottagningar:

Vad är allmänkirurgi?

Allmänkirurgi är en kirurgisk specialitet som omfattar olika sorters kirurgiska ingrepp för att behandla olika medicinska tillstånd. Kirurger inom allmänkirurgi kallas allmänkirurger och arbetar i regel både på sjukhus och på privata mottagningar. Att träffa en privatläkare inom allmänkirurgi på en mottagning som drivs i privat regi är oftast dyrare, men väntetiden kan vara kortare. Några vanliga operationer inom allmänkirurgi är

• blindtarmsoperation
  • gallblåseoperation
  • tarmoperationer
  • sköldkörteloperation.

Vem kan hjälpa dig med allmänkirurgi?

En kirurg inom allmänkirurgi är den som kan hjälpa dig med allmänkirurgiska ingrepp. Denna specialist är utbildad och kvalificerad för att utföra olika kirurgiska ingrepp på olika delar av kroppen för att behandla sjukdomar och förbättra hälsan. Om du behöver genomgå en allmänkirurgisk operation, bör du vända dig till en kirurg inom detta specialområde.