Stockholm
Filter
Lediga tider

Reumatolog

På vården.se kan du jämföra 5 Reumatologer i Stockholm. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
12 mottagningar i närheten av Stockholm

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har reumatologer i Stockholm för snittbetyg?

I Stockholm ligger snittbetyget för reumatologer på 4.04, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din reumatolog? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och reumatologer i Stockholm.

Vilken reumatolog är bäst i Stockholm?

Att välja vilken reumatolog i Stockholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra reumatologer baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De reumatologer med bästa snittbetyg i Stockholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om reumatologer i Stockholm

• Dr. Afshin är alltid glad, positivt och serviceinriktade

– Marvin G. Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi

• Fantastisk Dr som är omtänksam och oerhört kunnig. Så som man vill att en Dr ska vara ! Tar mig som patient på stort allvar och engagerad. Kunnig, lugn och vänligt bemötande. Väldigt fräsch klinik rent och fin miljö. Mycket nöjd och tacksam patient. 🙏🏻🌹

– Anna O. Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi

• Jag har varit patient hos honom i mer än 7 år och har fått bästa vården

– Nooshin S. Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi

• Med diffus smärta i buken hade jag turen att snabbt få en tid hos dr. Afshin Mothamedi. Min journal visade på tidigare upptäckt divertikulit och aneurysm på bukaortan, som under ett par år hade hållit sig stabilt. Vid undersökning bedömde Afshin Mothamedi emellertid risken som stor för att aneurysmet hade vuxit till en nivå där risken för blödning eller bristning är betydande. Han remitterade mig till intensivakuten på NKS där man konstaterade att aneurysmet hade vuxit till 50 mm och beslutade om operation direkt efter ett par dagars provtagningar. Kanske räddade Afshin Mothamedi mitt liv.

– Sten E. Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi

• Dr. Afshin Motamedi är det bästa som hänt mig! Jag kommer aldrig mer gå till en vårdcentral, man får inte hjälp eller träffa någon som vill läka dig. Här har vi en riktig läkare som är snäll och vill. Tack för allt! Trygghet att kunna vända sig till Dr. Motamedi.

– Claudia B. Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi

Vilka reumatologer i Stockholm har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga reumatologer i Stockholm som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en reumatolog på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.

Vad gör en reumatalog?

En reumatalog behandlar och diagnotiserar sjukdomar, smärttillstånd och funktionsstörningar i stöd och rörelseorganen, bindvävnaden samt avgränsande mjukdelsvävnader.

Vad kan en reumatalog hjälpa till med?

Då reumatologiska sjukdomstillstånd bland annat omfattar olika typer av sjukdomar i leder och ryggrad till följd av inflammationer och förslitning samt inflammatoriska sjukdomar i bindvävnaden och musklerna kan en reumatalog exempelvis hjälpa till med:

• Ledgångsreumatism.
  • Ryggradsreumatism.
  • Ledinflammationer.
  • Barnreumatiska sjukdomar i vuxen ålder.
  • Systemiska bindvävssjukdomar (t.ex. SLE, systemisk skleros).
  • Kärlinflammationer (vaskuliter).