Filter
Lediga tider
Specialistområden

Psykoterapeut och Naprapatbehandling i Stockholm

Här på vården.se kan du hitta flera mottagningar i Stockholm som erbjuder Naprapatbehandling. Få mer information och boka tid redan idag! Läs mer.
49 mottagningar i närheten av Stockholm

Psykoterapeut Owe Larsols
4.8 (7)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har psykoterapeuter i Stockholm för snittbetyg?

I Stockholm ligger snittbetyget för psykoterapeuter på 4.84, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din psykoterapeut? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och psykoterapeuter i Stockholm.

Vilken psykoterapeut är bäst i Stockholm?

Att välja vilken psykoterapeut i Stockholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra psykoterapeuter baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De psykoterapeuter med bästa snittbetyg i Stockholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om psykoterapeuter i Stockholm

• Jag var mycket nöjd med mina besök. Ett lugnt, varmt och förstående bemötande som också ledde till nya insikter om mig själv.

– Erik R. Ahlstrand Psykologtjänst

• Var jättenöjd med vår psykolog. Jag och min sambo gick parterapi. Psykologen var väldigt duktig på att fånga upp vad vi berättade och förstå situationen. Fick med oss många bra nya lösningar och verktyg att jobba med. Hon hade ett trevligt bemötande som var personligt utan att vara privat. Hon var också avslappnad och gjorde det lätt att slappna av själv.

– Amanda S. Evidentia Psykologi

• Gav oss bra verktyg för att lösa och hantera de problem vi hade i relationen :)

– Axel M. Evidentia Psykologi

• Sonja fick jag. aldrig träffat sån empatisk snäll genuin person under mina 40 år. Hon lyssa hon anpassa sig hon var så förstånde.märks verkligen att hon älskar sitt jobb. Hon gjorde ett fantastisk arbeta när hon utrede mig för diagnoser.så tacksam mot hennes snabba återkoppling och samarbeten. Hon va så go berömde mig att jag klar mig så långt trots alla diagnoser jag har. Ingen inom.vården har nånsin berömt mig E dig evigt tacksam

– Therese W. Evidentia Psykologi

• Mycket professionellt bemötande med en varm och mänsklig ton.

– Yvonne I. Reimers Psykoterapimottagning

Vilka psykoterapeuter i Stockholm har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa psykoterapeuter: