Filter
Lediga tider
Specialistområden

Psykoterapeut och Dry needling i Stockholm

Här på vården.se kan du hitta flera mottagningar i Stockholm som erbjuder Dry needling. Få mer information och boka tid redan idag! Läs mer.
47 mottagningar i närheten av Stockholm
Haga KBT Center

950 kr

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Inga tillgängliga tjänster att boka online
Reimers Psykoterapimottagning
4.9 (19)

Vad har psykoterapeuter i Stockholm för snittbetyg?

I Stockholm ligger snittbetyget för psykoterapeuter på 4.84, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din psykoterapeut? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och psykoterapeuter i Stockholm.

Vilken psykoterapeut är bäst i Stockholm?

Att välja vilken psykoterapeut i Stockholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra psykoterapeuter baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De psykoterapeuter med bästa snittbetyg i Stockholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om psykoterapeuter i Stockholm

• Fått mycket bra hjälp av Johanna! Tryggt och utmanande samtidigt. Rekommenderas varmt.

– Linda S. Skeppsbron Tio Terapi

• Mycket tacksam för min tid hos Paul och det arbetet vi lyckades utföra tillsammans. Ett otroligt varmt bemötande och alliansbyggande som bara fördjupades under de 2 åren vi träffades och jobbade tillsammans. Fick hjälp med att identifiera allt från maladaptiva tankemönster och förvridna självuppfattningar till att förstå mina interpersonella relationer på ett djupare plan. Paul har en otroligt tålmodig, fin och inlyssnande framtoning i sitt arbete, och är mycket kompetent i att konversera kring vardagliga teman såväl som mer abstrakta intellektualiserande utsvängningar. Mycket nöjd!

– Simon D. Åsö Psykoterapi

• Vi är så nöjda med min sons behandlare Vår son får bra hjälp och vi föräldrar får föräldrar utbildning. Vi går hos Adriana

– Jenny W. Evidentia Psykologi

• Jag har brottats med oro och ångestproblematik i många år och gått i samtal hos terapeuter på andra mottagningar. Johanna är i särklass den bästa jag pratat med. Rekommenderas starkt!

– Björn H. Skeppsbron Tio Terapi

• Jättebra.

– Björn F. Evidentia Psykologi

Vilka psykoterapeuter i Stockholm har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa psykoterapeuter: