Filter
Lediga tider
Specialistområden

Psykolog och Samtalsterapi i Stockholm

Här på vården.se kan du hitta flera mottagningar i Stockholm som erbjuder Samtalsterapi. Få mer information och boka tid redan idag! Läs mer.
53 mottagningar i närheten av Stockholm
Evidentia Psykologi
4.7 (40)
Mindler - Digital Psykologmottagning
Digital vårdgivare

mental health

mental health

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har psykologer i Stockholm för snittbetyg?

I Stockholm ligger snittbetyget för psykologer på 4.4, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din psykolog? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och psykologer i Stockholm.

Vilken psykolog är bäst i Stockholm?

Att välja vilken psykolog i Stockholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra psykologer baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De psykologer med bästa snittbetyg i Stockholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om psykologer i Stockholm

• Vi är så nöjda med min sons behandlare Vår son får bra hjälp och vi föräldrar får föräldrar utbildning. Vi går hos Adriana

– Jenny W. Evidentia Psykologi

• Jättebra.

– Björn F. Evidentia Psykologi

• Vi är fantastiskt nöjda med den vård vi får från Adriana!

– Lotta E. Evidentia Psykologi

• Jag var mycket nöjd med mina besök. Ett lugnt, varmt och förstående bemötande som också ledde till nya insikter om mig själv.

– Erik R. Ahlstrand Psykologtjänst

• Var jättenöjd med vår psykolog. Jag och min sambo gick parterapi. Psykologen var väldigt duktig på att fånga upp vad vi berättade och förstå situationen. Fick med oss många bra nya lösningar och verktyg att jobba med. Hon hade ett trevligt bemötande som var personligt utan att vara privat. Hon var också avslappnad och gjorde det lätt att slappna av själv.

– Amanda S. Evidentia Psykologi

Vilka psykologer i Stockholm har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa psykologer: