EMDR >
Filter
Lediga tider
Specialistområden

Psykolog och EMDR i Stockholm

Här på vården.se kan du hitta flera mottagningar i Stockholm som erbjuder EMDR. Få mer information och boka tid redan idag! Läs mer.
273 mottagningar i närheten av Stockholm

4.3 (9)

5.0 (3)

3.5 (5)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har psykologer i Stockholm för snittbetyg?

I Stockholm ligger snittbetyget för psykologer på 3.37, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din psykolog? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och psykologer i Stockholm.

Vilken psykolog är bäst i Stockholm?

Att välja vilken psykolog i Stockholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra psykologer baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De psykologer med bästa snittbetyg i Stockholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om psykologer i Stockholm

• Jag är mycket nöjd med min läkare. Hen är lyhörd och ger tydlig information.

– Britt H. Capio Vårdcentral Blackeberg, Bromma

• Fantastisk vård på Meliva vc! Får all den hjälp jag behöver och är alltid lika nöjd efter varje besök. Tack till Azam som alltid ger ett varmt välkomnande och en fantastisk upplevelse med hennes vänlighet, service och vård! Även tack till Usama och Peter som även också ger en fantastisk service med otroliga kunskaper, super proffesionellt bemötande, bedömning och rådgivning. Bekvämlighet är viktig och det ger denna vc!

– Helin B. Meliva Vårdcentral Liljeholmen

• Jag går hos doktor Björn Alber och är så supernöjd.Han är kunnig förklarar bra och ser helheten.Har också Marie Silvhagen som ssk och hon är också en mycket kunnig och förklarar mycket bra när man undrar över något. Så engagerad vårdpersonal

– Kerstin J. Hässelby vårdcentral

• Kompetent personal vänliga och tydliga

– Yvonne H. Brommaplans vårdcentral

• Dr Shapoor är alltid några med sin undersökning. Han lyssnar, ställer frågor och tar saker på allvar. Jag behöver aldrig tjata om remiss eller sådant. Hans bedömning är alltid bra då han gör det han är expert på. Av erfarenheter så måste man be en läkare nuförtiden för att skicka remiss eller ta blodprover. Han gör allt det och jag märker att han bryr sig om människor och älska sitt jobb. Kan varmt rekommendera han.

– Mary B. Trygg Hälsa Beckomberga vårdcentral

Vilka psykologer i Stockholm har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa psykologer: