Filter
Lediga tider

Plastikkirurg och Vaccination i Stockholm

Här på vården.se kan du hitta flera mottagningar i Stockholm som erbjuder Vaccination. Få mer information och boka tid redan idag! Läs mer.
19 mottagningar i närheten av Stockholm

500 kr
CK Klinikerna Kirurgi
5.0 (3)

250 kr
Inga lediga tider den närmaste månaden

Vad har plastikkirurger i Stockholm för snittbetyg?

I Stockholm ligger snittbetyget för plastikkirurger på 4.36, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din plastikkirurg? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och plastikkirurger i Stockholm.

Vilken plastikkirurg är bäst i Stockholm?

Att välja vilken plastikkirurg i Stockholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra plastikkirurger baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De plastikkirurger med bästa snittbetyg i Stockholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om plastikkirurger i Stockholm

• Har opererat både buken och brösten hos Plastikkirurgen i Hammarby Sjöstad. Kan verkligen rekommendera kliniken samt dess personal. Mvh Anki

– Anki A. Plastikkirurgen Stockholm

• Jag fick bra hjälp här i samband med operation 2018. Tog bort cystor, endometrios och sammanväxningar. De lyssnade på mig och anpassade medicinering eftersom jag reagerat starkt på medicinering tidigare. Lång väntetid för operation (efter att jag nekat operation akut), kändes ok att vänta på att opereras av de bästa.

– Ulrika B. Gynekologisk mottagning, Södersjukhuset AB

• Vill bara lovorda personalen på Plastikkirurgen Stockholm. Kan verkligen rekommendera detta proffsiga och lyhörda gäng!

– Monika B. Plastikkirurgen Stockholm

• Kan verkligen rekommendera Plastikkirurgen Stockholm! Örjan är verkligen en mycket kompetent plastikkirurg.

– Anna P. Plastikkirurgen Stockholm

• Bästa kliniken 🌸

– Pia E. Estetiska Institutet

De plastikkirurger i Stockholm som erbjuder tid snabbast är:

Vilka plastikkirurger i Stockholm har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa plastikkirurger: