Filter
Lediga tider

Optiker i Umeå

På vården.se kan du jämföra 3 Optiker i Umeå. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
3 mottagningar i närheten av Umeå
Synsam Umeå
5.0 (1)
Synsam Avion Shopping

Vad har optiker i Umeå för snittbetyg?

I nuläget finns det inga omdömen på optiker i Umeå. Lämna gärna ett omdöme om just din optiker i Umeå så att fler patienter kan hitta rätt vård!

Vilken optiker är bäst i Umeå?

Eftersom det inte finns några omdömen på optiker i Umeå idag så är det svårt att säga vilken som är bäst. Du kan till exempel jämföra öppettider eller adress, för att se vilken optiker som passar bäst för just dig.

Så tycker patienter om optiker i Umeå

Vilka optiker i Umeå har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga optiker i Umeå som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en optiker på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.

Detta kan du göra hos en bra optiker i Umeå

Det är viktigt att ta hand om sina ögon. Alla legitimerade optiker i Umeå som vi tipsar om är kunniga. Hos optikern kan du få hjälp med flera olika saker, förutom att göra en synundersökning för glasögon eller prova ut kontaktlinser. Här är några exempel:

• Prova olika bågar.
  • Få hjälp med att välja solglasögon utifrån hur du vill använda dem.
  • Köpa vätskor till kontaktlinser, ofta med bra erbjudanden.

Vissa saker kan du få hjälp med utan att boka en synundersökning och det finns också glasögonbutiker i Umeå som erbjuder synundersökning på drop-in.

Bästa optikerkedjan i Umeå

Genom oss kan du få kontakt med en optiker i Umeå som hör till en betrodd optikerkedja med en inriktning på verksamheten som passar just dig. Vad de olika kedjorna har för utbud av glasögon och linser kan skilja sig åt en del.

Vilken optiker ska man välja?

Din bästa optiker i Umeå är en optiker som tar din syn och ditt välbefinnande på stort allvar. Du kan lita på att alla glasögonbutiker i Umeå som vi samarbetar med kan kontrollera synfel och se till så att du får glas eller linser med rätt styrka. För många är den bästa optikern i Umeå en optiker de träffat tidigare och som har koll på ens ögon.

Den bästa synundersökningen är nära dig

Vi vill hjälpa alla som bor i Umeå att få kontakt med en optiker som kan ta emot när det passar dig, på en plats som inte ligger för avsides.

Optiker för barn i Umeå

Om du tror att ditt barn har ett synfel ska du börja med att besöka en ögonläkare genom din barnavårdscentral. Har barnet fyllt åtta år bokar du en synundersökning direkt hos en optiker i Umeå.

Källa

Optikerförbundet