Filter
Lediga tider

Idrottsläkare och Samtalsterapi i Stockholm

Här på vården.se kan du hitta flera mottagningar i Stockholm som erbjuder Samtalsterapi. Få mer information och boka tid redan idag! Läs mer.
3 mottagningar i närheten av Stockholm
Stockholms RehabKlinik City
4.3 (1)

fr. 790 kr

Vad har idrottsläkare i Stockholm för snittbetyg?

I Stockholm ligger snittbetyget för idrottsläkare på 4.74, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din idrottsläkare? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och idrottsläkare i Stockholm.

Vilken idrottsläkare är bäst i Stockholm?

Att välja vilken idrottsläkare i Stockholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra idrottsläkare baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De idrottsläkare med bästa snittbetyg i Stockholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om idrottsläkare i Stockholm

• Anna är duktig på sitt jobb, flexibel och vänlig!

– Sia H. Victoryklinikerna Rehab

• Profesionell genomgång av ryggen. Konkreta övningar som leder till förbättringar. Förklarar vad som sker vid övningar och följer upp så att kroppen är i gott skick.

– Gabriella L. Victoryklinikerna Rehab

• Ser alltid fram emot mina besök här. Behandling och mottagande är så proffsigt.

– Helena Q. Victoryklinikerna Rehab

• Kom in med en fot som gjorde ont. Foten är smärtfri och dessutom är ryggen bättre än på länge. Övningarna jag fick gjorde att problem jag inte trodde gick att lösa försvann.

– Cécile E. Idrottsskadecentrum

• Efter att ha slitit med en ond axel i ett par år tog jag tag i problemet och gjorde som man lärt, och som så många med mig gjort. Jag gick till läkaren, som ordinerade voltaren, sjukgymnastik och sedermera även en kortisonspruta. Ytterligare en tid senare, efter att ha följt detta till punkt och pricka, vilket bland annat inneburit otaliga och frustrerande lätta gummibandsövningar, kändes axeln sämre än när jag började min behandling. Mitt självförtroende och känsla för den egna fysiska kapaciten, var i botten och jag började seriöst oroa mig för om jag någonsin skulle kunna använda och belasta den där axeln igen. På min väg till närmsta gym, passerade jag alltid Idrottskadecentrum, så en dag efter att ha tänkt tanken flera gånger så gick jag in med inställningen att "det kan knappast bli sämre". Det var ett av det bättre beslut jag tagit. Efter en enkel sjukhistoria och några dito fysiska tester, var Soheil väldigt klar med vad han ville göra för att hjälpa mig. Två veckor, ett par behandlingar, ett personligt träningsprogram och en hel del "riktig" träning senare var jag smärtfri. Ytterligare ett par veckor senare hade jag den där härliga känslan av vara hel, funktionell och stark i kroppen igen samtidigt som självförtroendet stoltheten i mitt yrkesutövande var tillbaka. Tack Soheil!

– Niclas Idrottsskadecentrum

De idrottsläkare i Stockholm som erbjuder tid snabbast är:

Vilka idrottsläkare i Stockholm har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa idrottsläkare: