Sollentuna
Filter
Lediga tider

Audionom i Sollentuna

PÄ vÄrden.se kan du jÀmföra 3 Audionomer i Sollentuna. Boka tid pÄ den mottagning som passar dina behov bÀst LÀs mer.
52 mottagningar i nÀrheten av Sollentuna

Synsam Hörsel TÀby

275 kr

HÖR Stockholm City

250 kr

Audionomkliniken - Serafen

275 kr

Inga tillgÀngliga tjÀnster att boka online

Vad har audionomer i Sollentuna för snittbetyg?

I Sollentuna ligger snittbetyget för audionomer pÄ 4.91, vilket Àr bÀttre Àn i resten av landet. Vad tycker du om din audionom? LÀmna gÀrna ett omdöme! Det tar bara nÄgra fÄ sekunder. Genom att lÀmna ett omdöme hjÀlper du andra patienter att hitta rÀtt vÄrd och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vÄrdgivare och audionomer i Sollentuna.

Vilken audionom Àr bÀst i Sollentuna?

Att vÀlja vilken audionom i Sollentuna du ska gÄ till Àr inte alltid ett sjÀlvklart beslut. Det Àr viktigt att du kÀnner dig trygg med den vÄrdgivare du vÀljer. DÀrför hjÀlper vi dig jÀmföra audionomer baserat pÄ vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen pÄ VÄrden.se

De audionomer med bÀsta snittbetyg i Sollentuna pÄ VÄrden.se Àr:

SĂ„ tycker patienter om audionomer i Sollentuna

• Mycket professionell

– Carl-Erik H. Eartech Sollentuna Hörselklinik, Sollentuna

• Första gĂ„ngen jag kom till Audika Rotebro - vilken skillnad frĂ„n tidigare Audionomer frĂ„n andra Aktörer. Framförallt den tekniska biten. Att fĂ„ hjĂ€lpmedel som fungerar klockrent med mina hörapparater. Finjusteringar och anpassning efter mig som anvĂ€ndare. Numer ett nöje att anvĂ€nda mobil och data. Att titta pĂ„ TV och höra ljudet. Ă€r sĂ„ himla tacksam att jag hittade till Audionomen Amir pĂ„ Rotebro kliniken - ingenting Ă€r för svĂ„rt löser alltid problem, vilken kompetens om hörsel Tack Audika

– Stefan p. Audika Rotebro, Sollentuna

• Jag var hos er i Rotebro hos en Audionom Agnes N, hon Ă€r jĂ€tte kunnig, super trevlig, hade ett gott bemötande, gav mig all information jag behövde. Jag var jĂ€tte nervös över undersökning och det var jobbigt för mig men hon kunde fĂ„ mig att mĂ„ bĂ€ttre och skratta vilket jag behövde. Jag kommer aldrig glömma hennes tips till mig. Hon Ă€r hjĂ€lte i mina ögon sĂ„na mĂ€nniskor behövs i vĂ„rt samhĂ€lle och jag rekommenderar henne starkt.

– Ana A. Audika Rotebro, Sollentuna

• Jag var pĂ„ Audika i Rotebro med min mor hos en fantastisk audionom "Maryam" bra bemötande, kunnig och hjĂ€lpsam audionom, hĂ€nsyntagande genom att anvĂ€nda munskydd vid undersökningen.

– Robin Y. Audika Rotebro, Sollentuna

• Mitt möte med Audika Rotebro har prĂ€glats av hög kvalite frĂ„n start. "Min" audionom Amir visade en stor uthĂ„llighet och iderikedom i att lösa alla problem som dök upp. FrĂ„n hörselmĂ€tning och förslag pĂ„ hörapparater till insatser som inte glappade! I mina öron en otroligt skicklig och snabb person med ett vĂ€nligt och personligt proffsigt bemötande! Tack Amir

– Sten E. Audika Rotebro, Sollentuna

Vilka audionomer i Sollentuna har öppet pÄ kvÀllar och helger?

Idag finns det inga audionomer i Sollentuna som har öppet pÄ kvÀllar eller helger. Om du vill nÄ en audionom pÄ kvÀllen eller pÄ helgen kan du prova att utöka din sökning pÄ VÄrden.se.

Vad gör en audionom?

En audionom hjÀlper mÀnniskor som har nedsatt eller skadad hörsel att höra bÀttre och fÄ en enklare vardag. Audionomen kan utreda hörselproblem och hjÀlpa dig som har en hörselskada att prova ut hörselhjÀlpmedel om du behöver.

Det kan en audionom hjÀlpa till med

Audionomens frÀmsta uppgift Àr att hjÀlpa personer med nedsatt hörsel genom att ta fram rehabiliteringsplaner. Det kan till exempel handla om att prova ut hörapparater eller att hitta verktyg för att anpassa arbetsplatsen.

Andra viktiga delar i audionomens yrke Àr att:

• ge rĂ„d till dig som har en hörselskada och till dina anhöriga
  • göra hörseltest
  • skapa individanpassade hörselskydd.

Boka tid hos en audionom

Om du upplever att din hörsel har förĂ€ndrats eller om du behöver genomgĂ„ ett hörseltest, kan du boka tid hos en audionom. I de flesta fall behöver du ingen remiss för att besöka en audionom, utan du kan sjĂ€lv boka en tid.

PÄ VÄrden.se kan du sjÀlv jÀmföra, söka och boka en tid hos en audionom som passar dig!