Filter
Lediga tider

Dietist och Vaccination i Stockholm

Här på vården.se kan du hitta flera mottagningar i Stockholm som erbjuder Vaccination. Få mer information och boka tid redan idag! Läs mer.
73 mottagningar i närheten av Stockholm

Yazen
4.2 (5)
2.5 (1)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har dietister i Stockholm för snittbetyg?

I Stockholm ligger snittbetyget för dietister på 3.4, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din dietist? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och dietister i Stockholm.

Vilken dietist är bäst i Stockholm?

Att välja vilken dietist i Stockholm du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra dietister baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De dietister med bästa snittbetyg i Stockholm på Vården.se är:

Så tycker patienter om dietister i Stockholm

• Jag är väldigt nöjd med min MCT-behandling hos Ina då hon dels hjälpt mig komma till insikt att jag själv kan kontrollera min oro och dels gett mig verktyg att hantera min oro. Kan starkt rekommendera Ina till andra som lätt drabbas av oro!

– Amanda B. Steps Psykoterapi

• Jag är väldigt nöjd med den vård jag har mottagit och med Inas mänskliga och proffesionella bemötande.

– Jonatan H. Steps Psykoterapi

• Jag brukar sällan skriva omdöme men när man träffar människor som Kiropraktor Valentina måste jag lämna omdöme. Har gått till henne ett halvår. Hon är noggrann, vänlig och så omhändertagande av sina patienter. Hon har hjälpt mig med rehab för min arm och jag är nästan helt bra tack vare henne. Jag har alltid många frågor och hon tar sig tid och förklarar och hjälper. Vad jag än har för smärta så har hon alltid lösningar. Hon har väldigt stor kunskap och kompetens, och alltid ett leende på läpparna. Har träffat andra på mottagningen och de verkar bra och trevliga. Rekommenderar denna rehab.

– Kristin S. Rehab City Norrmalm

• Ina gav mig verktyg och insikter som hjälpt mig mycket bra vad det gäller att hantera mitt sätt att tänka kring saker som jag tidigare haft mycket oro för. Samtalen har varit både utmanande och samtidigt mycket intressanta. Känner idag att jag kan möta olika situationer på ett helt annat och bättre sätt.

– Hasse B. Steps Psykoterapi

• Ina Koppen är helt fantastisk och har gett mig ovärderlig vägledning framåt för att kunna må så bra som möjligt i det jag kan påverka. För första gången får jag hjälp med det som utmanar här och nu, något som idag gör att jag känner mig starkare än någonsin att fortsätta må bra och njuta av livets alla stunder. Istället för att älta saker som varit och varför saker och ting blivit som det blivit har vi lagt all tid på att istället hitta lösning framåt och detta är jag för evigt tacksam för.

– Karin H. Steps Psykoterapi

De dietister i Stockholm som erbjuder tid snabbast är:

Vilka dietister i Stockholm har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga dietister i Stockholm som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en dietist på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.