Hässelby-Vällingby
Lediga tider
99+
Specialistområden

Barnpsykolog i Hässelby-Vällingby

På vården.se kan du jämföra 5 Barnpsykologer i Hässelby-Vällingby. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst
149 mottagningar i närheten av Hässelby-Vällingby
primary care
Öppet idag till 17:00
primary care
Öppet idag till 17:00

Vad har barnpsykologer i Hässelby-Vällingby för snittbetyg?

I Hässelby-Vällingby ligger snittbetyget för barnpsykologer på 3.53, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din barnpsykolog? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och barnpsykologer i Hässelby-Vällingby.

Vilken barnpsykolog är bäst i Hässelby-Vällingby?

Att välja vilken barnpsykolog i Hässelby-Vällingby du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra barnpsykologer baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De barnpsykologer med bästa snittbetyg i Hässelby-Vällingby på Vården.se är:

Så tycker patienter om barnpsykologer i Hässelby-Vällingby

• Bästa vårdcentralen,endast dr Said hjälpte mig med rätt behandling

– Ana S. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

• Mycket bra. Ser människan

– Magnus W. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

• Idag hade jag läkarbesöket igen. Jag är himla nöjd. Grymt gänget! Kompetent, professionellt, informativt tillvägagångssätt av doktor Biljana och doktor Amin! Kunniga och trevliga personal! Jag vill också nämna en sköterska som gjorde EKG för mig, hon var väldigt snäll och välkomnande. Rekommenderar starkt den här vårdcentralen.

– Iuliia R. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

• Bästa vårdcentralen. Lyhörd, varm och kompetent personal. Otroligt trevlig stämning bland personal samt gentemot patienterna. Man behöver ta hänsyn till att de också har stressiga dagar och att resurser inte alltid räcker till. I helhet en mycket bra vårdcentral. 5 guld stjärnor från mig!

– Lena H. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

• Idag hade jag ett läkarbesök. Mötet med läkaren Biljana överträffade alla mina förväntningar. Det här är den bästa läkare jag träffat på alla mina år i Sverige. Kompetent förhållningssätt, professionalism, empati. Läkaren Biljana lyssnar inte bara på patienten utan hör också, vilket är mycket viktigt för mig. Stort tack.

– Iuliia R. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

Vilka barnpsykologer i Hässelby-Vällingby har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa barnpsykologer:

Vad gör en barnpsykolog?

En barnpsykolog är en legitimerad psykolog specialiserad på att hjälpa barn att hantera psykiska problem och utmaningar. En barnpsykolog arbetar vanligtvis med barn i olika åldrar, från spädbarn till ungdomar, och anpassar sina metoder och tillvägagångssätt utifrån barnets ålder och personliga behov. Barnpsykologen har i uppgift att utvärdera och diagnostisera barns psykologiska tillstånd och problem, såsom ångest, depression, ADHD eller inlärningssvårigheter.

Var jobbar barnpsykologer?

Barnpsykologer kan arbeta på olika platser, såsom sjukhus, barnkliniker, skolor, privata mottagningar. Idag erbjuder många barnpsykologer även behandling online via videomöten eller chattfunktioner. Det finns också vårdappar som erbjuder digitala besök med barnpsykolog.

När bör du söka en barnpsykolog?

Om ditt barn mår dåligt kan det vara bra att söka hjälp hos en barnpsykolog. Du som förälder kan prata med vårdcentralen eller skolan för att få en remiss till en barnpsykolog. Ibland kan du även gå till en privat barnpsykolog utan remiss. Barnpsykologen kommer att prata med dig och ditt barn för att förstå situationen bättre och ge råd och stöd. Tillsammans kan ni hitta rätt hjälp för att göra livet bättre för ditt barn.