Gamla Staden
Filter
Lediga tider
Specialistområden

Allmänkirurgi i Gamla Staden

På vården.se kan du jämföra 3 Allmänkirurgimottagningar i Gamla Staden. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
16 mottagningar i närheten av Gamla Staden

3.9 (4)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har allmänkirurgimottagningar i Gamla Staden för snittbetyg?

I Gamla Staden ligger snittbetyget för allmänkirurgimottagningar på 5, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din allmänkirurgi? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och allmänkirurgimottagningar i Gamla Staden.

Vilken allmänkirurgi är bäst i Gamla Staden?

Att välja vilken allmänkirurgi i Gamla Staden du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra allmänkirurgimottagningar baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De allmänkirurgimottagningar med bästa snittbetyg i Gamla Staden på Vården.se är:

Så tycker patienter om allmänkirurgimottagningar i Gamla Staden

• Proffesionell, lyhörd och mycket trevlig personal som tog min oro på allvar och gjorde mig trygg. Undersökningen kunde inte gått bättre, och jag rekommenderar dem varmt!

– Karin L. Lundagårds Endoskopi, Lund

• Vänligt, trevligt, proffsigts och fint bemötande i en situation som var jobbig och utlämnade. Kändes tryggt.

– Charlotte A. Lundagårds Endoskopi, Lund

• Blev verkligen väl omhändertagen, proffesionellt och trevligt bemötande av alla! Jag könde mig helt trygg som patient!

– L..e Venous Centre Malmö

• Fantastiskt från första besök, till behandling, väldigt noga med information före och efter behandling, inga oklarheter. Ingen anledning till oro, snabbt smärtfritt o smidigt. Proffsigt bemötande, och väldans trevligt🌹

– Åsa N. Venous Centre Malmö

• Finns oerhört många kliniker i Malmö att välja mellan. Jag letade information och ringde runt. Jag är så nöjd att jag valde denna klinik. Underbar och proffsig personal.

– ingela Venous Centre Malmö

Vilka allmänkirurgimottagningar i Gamla Staden har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa allmänkirurgimottagningar:

Vad är allmänkirurgi?

Allmänkirurgi är en kirurgisk specialitet som omfattar olika sorters kirurgiska ingrepp för att behandla olika medicinska tillstånd. Kirurger inom allmänkirurgi kallas allmänkirurger och arbetar i regel både på sjukhus och på privata mottagningar. Att träffa en privatläkare inom allmänkirurgi på en mottagning som drivs i privat regi är oftast dyrare, men väntetiden kan vara kortare. Några vanliga operationer inom allmänkirurgi är

• blindtarmsoperation
  • gallblåseoperation
  • tarmoperationer
  • sköldkörteloperation.

Vem kan hjälpa dig med allmänkirurgi?

En kirurg inom allmänkirurgi är den som kan hjälpa dig med allmänkirurgiska ingrepp. Denna specialist är utbildad och kvalificerad för att utföra olika kirurgiska ingrepp på olika delar av kroppen för att behandla sjukdomar och förbättra hälsan. Om du behöver genomgå en allmänkirurgisk operation, bör du vända dig till en kirurg inom detta specialområde.