Till vårdgivarens sida

1. Välj behandling

Behandling: ändra

Namn Längd Pris Om
Läkarkonsultation (Ultraljud av hjärtat ingår) 30 min 2 200 kr
Bedömning och utredning inom 72 timmar 30 min Bokas endast via email: nordicheartcenter@gmail.com Kostnad: 3000 kr Läkarbesök inkluderad Eko (ultraljud av hjärta)
Utredning av högt blodtryck 30 min 6 000 kr
Utredning av bröstsmärta 30 min 3 500 kr
Utredning av flimmer 30 min 3 000 kr
Tidiga tecken till åderförkalkning 30 min 3 500 kr
Utredning av arytmi 30 min 4 500 kr
Utredning av Kranskärlsjukdom 30 min 4 500 kr
Utredning av sömnapnésjukdom 30 min 2 000 kr Gäller även för kontroll av Snarkskena och avläsning av CPAP-kort i anslutning till läkarkonsultation.
Arbetsprov 30 min 1 700 kr

Tid: ändra

Avbokas senast: Endast via telefon

Hämtar tider

3. Fyll i dina uppgifter

Det verkar inte finnas några bokningsbara tider för vald behandling.
Du kan skicka in en bokningsförfrågan för att bli kontaktad av vårdgivaren, fyll i formuläret nedan.

Hittar du ingen tid som passar? Kontakta oss på nummer 08-420 035 70 så hjälper vi dig.

Användarvillkor

Denna bokningstjänst har utvecklats av Vården.se, en sajt som har utvecklats av Vården Online Sverige AB.

Vid bokning ingår du avtal direkt med den som utför behandlingen. Vården.se frånsäger sig därmed allt ansvar för själva behandlingen eller utebliven behandling.

Avbokningar skall göras enligt vårdgivarens principer.

I enlighet med Personuppgiftslagen (1998:204) informeras om att de uppgifter som du lämnar vid bokning av behandling kommer att behandlas konfidentiellt för ändamålet så att din kundrelation med Vården.se och/eller den vårdgivare som du bokar tid hos skall fungera på ett tillfredsställande sätt beträffande behandling med mera.

Enligt lagen har du rätt att efter skriftligt ansökan få besked om vilka uppgifter om dig som finns registrerade. Du har också rätt att begära rättelse av sådana uppgifter. Om du inte vill att dina personuppgifter registreras skall du inte använda dig av Vården.se:s tidsbokningstjänst. När du i samband med bokning lämnar personuppgifter om dig själv, lämnar du samtycke enligt Personuppgiftslagen (1998:204).

Bokningen är bekräftad

Vi har skickat en bekräftelse till dig via e-post

Avbokning måste ske 24 timmar innan bokad tid.

Tack för din bokningsförfrågan!

Vi har skickat en bekräftelse till dig via e-post.