Boka en tid hos Norvia Kliniken, Solna

Utövare: Norvia Kliniken

1. Välj behandling

Behandling: ändra

Namn Längd Pris Om
Läkarbesök 15 min 500 kr Endast enkelt besök utan blodprover.

Hälsokontroll

Hälsokontroll företag 45 min 1 950 kr Vid bokning skall bolagsnamn uppges.
Hälsokontroll Small 20 min 1 150 kr Ingår endast blodsocker och blodvärde, inga andra blodprover
Hälsokontroll Medium 30 min 1 450 kr Ingår endast blodsocker och blodvärde, inga andra blodprover
Hälsokontroll Large 45 min 1 950 kr 21 olika blodprover ingår och går att köpa ytterligare prover

Intyg

Intyg för körkort, CEDE behörighet 15 min 950 kr Syntest och Blodsocker test ingår. Diabets intyg 150 kr till.
Intyg för körkort + diabetes 15 min 1 100 kr Diabetes intyg ingår
Intyg för körkort (ADHD, Asperger) 15 min 1 100 kr ID behövs
Intyg för studier utomlands 15 min 950 kr ev. Lungröntgen kostar extra 650 kr. Ev blodprov kostar extra.
Intyg för sport utomlands 15 min 950 kr ev. Lungröntgen/ EKG / arbets EKG/ blodprover kostar extra. ID behövs
Intyg för adoption 15 min 950 kr Pris per person. HIV test ingår. ID behövs
Intyg för sjöfolk 15 min 1 250 kr Digitalt registrering hos transportstyrelsen. ID behövs
Intyg för härdplast 15 min 1 250 kr Spirometri + intyg
Intyg för asbest 15 min 1 250 kr Extern kostnad för Lung röntgen 890 kr tillkommer. ID behövs
Intyg för spårbunden trafik: KAT 19 15 min 1 350 kr extern kostnad 890 kr drogtest 5 analys tillkommer. ID behövs
Intyg för lokförarutbildning 30 min 3 050 kr EKG, CDT alkohol test samt drogtest 5 analys ingår i priset. ID behövs
Intyg för försäkring 20 min 1 950 kr Kostnad för blodprover tillkommer. ID behövs
Alkoholtest 10 min 800 kr Pris för 4 tester i följd. Bara en gång 1100 kr. ID behövs
Drogtest 10 min 800 kr Pris för 4 tester i följd. 5 analys. Bara en gång 1100 kr. ID behövs
Alkohol + drogtest 15 min 1 500 kr eventuella Läkarinsatser kostar extra

2. Välj tid

Tid: ändra

Hämtar tider

3. Fyll i dina uppgifter

Det verkar inte finnas några bokningsbara tider för vald behandling.
Du kan skicka in en bokningsförfrågan för att bli kontaktad av vårdgivaren, fyll i formuläret nedan.

Bokningen är bekräftad

Vi har skickat en bekräftelse till dig via e-post

Avbokning måste ske 24 timmar innan bokad tid.

Tack för din bokningsförfrågan!

Vi har skickat en bekräftelse till dig via e-post.

Hittar du ingen tid som passar? Kontakta oss på nummer 08 - 27 85 00 så hjälper vi dig.