Blogginlägg samarbeten

Nu gör vi det ännu enklare att träffa en läkare eller barnmorska hos Min Doktor!

| samarbeten

Vi på Vården.se har utvecklat vårt samarbete med den digitala vårdcentralen Min Doktor. Genom ett klick i vår meny kan du nu komma direkt till Min Doktor för att boka ett läkarbesök eller en konsultation hos legitimerade vårdgivare.

En klassiker med ett nytt utvecklat innehåll

| hälsa, samarbeten

Två av Vården.se:s kunder, Stadionkliniken och Hudläkargruppen Stockholm, har just nu ett spännande samarbete tillsammans med SportHälsa. Total Make Over kallas utmaningen – en klassiker med ett nytt utvecklat innehåll. TMO är ett 16-veckorsprogram med en vetenskaplig grund som anpassas efter varje deltagares förutsättningar och mål.

Vården.se i samarbete med Nicotinell

| rökning, samarbeten

Vi på Vården.se vill vara det första steget till ett friskare liv för dig. Därför har vi nu ett samarbete med Nicotinell för att hjälpa dig som röker att sluta röka!

Nytt samarbete med Tandinfo.se

| samarbeten, tandvård

På Tandinfo.se kan man som besökare läsa fördjupande texter om olika tandvårdsbehandlingar och även se på förklarande bilder. Ambitionen är att du som patient skall få mer kunskap och förståelse.