Blogginlägg om Vården.se

VD:n om vår nya resa framåt

| om Vården.se

I juli blev det klart att Bonit Capital, Luminar Ventures samt affärsänglarna Richard Båge och Per Eriksson investerar i Vården.se. Nu står sajten inför en spännande resa! Vi passade på att ställa tre snabba frågor till VD:n Staffan Gustavsson.

Vården.se tar in kapital för stor tillväxtsatsning

| om Vården.se, pressmeddelande

Sveriges största fristående marknadsplats för legitimerad vård gör sin första kapitalresning. Detta för att öka takten i satsningen på att bli den ledande aktören inom sök och bokning av vård och göra samma resa som t.ex. Doctolib i Frankrike och Zocdoc i USA. Med hjälp av de nya investerarna ska bolaget öka tillväxttakten främst genom att utveckla tekniska integrationer med boknings- och journalsystem och växa med fler medarbetare.

Vi vill #backahälsan!

| om Vården.se

BREV FRÅN STAFFAN GUSTAVSSON, VD VÅRDEN.SE. Sedan coronapandemin fick fäste i Sverige har jag märkt att det har rått förvirring kring hur man kan söka vård. Vi på Vården.se har kunnat se att man letar mer efter information om vård på nätet än någonsin. Trots det är det många som drar sig för att fysiskt söka vård för sina problem, något som kan ha allvarliga konsekvenser för hälsan i framtiden. Det är viktigt att vi tar tag i detta nu – vi måste helt enkelt #backahälsan.

Nöjd med din vårdgivare? Lämna ett omdöme!

| om Vården.se

Har du besökt en vårdgivare senaste tiden som du kände dig särskilt nöjd med? Då kan du gå in och lämna ett omdöme hos dem på Vården.se! På så sätt hjälper du både vårdgivaren och andra patienter som söker vård.

Ny design på Vården.se!

| om Vården.se

Vi på Vården.se kan stolt presentera en ny design av vår webbplats www.varden.se. Vi har fått ett rejält ansiktslyft och helt bytt kostym till en mer modern design och samtidigt passat på att byta logotyp! Vår tekniska chef Jesper Johansson är den som byggt vår nya hemsida och berättar lite mer om tankarna bakom designen.

Vården.se firar 5 år!

| om Vården.se

I veckan fyllde Vården.se 5 år och vi har därför passat på att intervjua Staffan Gustavsson, VD och en av grundarna till företaget, för att få veta hur bakgrunden till Vården.se såg ut och vad framtiden har att erbjuda.

Uppdateringar för det nya året

| om Vården.se

Nu har Vården.se snart funnits i ett år och ni som har följt oss en längre tid har säkert märkt att mycket har förändrats på sidan sedan starten.

Välkomna till Vården.se:s blogg!

| om Vården.se

Kul att du hittat till Vården.se och till vårt allra första blogginlägg, varmt välkommen!