Blogginlägg hälsokontroll

Så kan en hälsokontroll hjälpa dig att må bättre

| hälsa, hälsokontroll

Vill du ta reda på hur du egentligen mår på insidan? Genom att göra olika typer av hälsokontroller kan du få koll på dina värden och få en bra bild av din hälsa. Vid en hälsokontroll testas oftast många olika värden, vilket kan hjälpa till att upptäcka eventuella brister eller sjukdomar. Vi har intervjuat näringsfysiologen Fredrik Paulún för att ta reda på mer!

Hälsokontroller med ett unikt koncept

| hälsa, hälsokontroll

Hälsokontroller kan vara ett bra sätt att få överblick över sin hälsa och förebygga framtida problem och sjukdomar. Hos Hälsokliniken och Elisabeth Brown används unika metoder som kombinerar traditionell medicin med komplementärmedicin, för att ge en helhetsbild av din hälsa.

”Jag låg i riskzonen för typ 2-diabetes”

| hälsokontroll

Typ 2-diabetes är en livsstilssjukdom som utvecklas under lång tid innan eventuella symtom märks. Josefin valde att göra Werlabs Hälsokontroll XL för att ta reda på om hon låg i riskzonen för typ 2-diabetes.