Blogginlägg vårdbarometern

Svenskar söker efter vård som vanligt trots covid-19

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. I vårdbarometern för maj 2020 tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet.

Aldrig förr har så många sökt efter vård på nätet

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. I vårdbarometern för april 2020 tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet.

Coronaviruset gör att fler söker efter vård

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. I vårdbarometern för mars 2020 tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet.

Stort intresse för coronaviruset under februari

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. I vårdbarometern för februari 2020 tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet.

Svenskarna tar tag i sin hälsa i början på året

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. I vårdbarometern för januari 2020 tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet.

Fler kvinnor än män sökte efter vård på nätet under 2019

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. I vårdbarometern för hela 2019 tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet under året.

Svenskarna tog paus från vårdsökandet på julafton

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. I vårdbarometern för december 2019 tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet.

Fler svenskar sökte efter vård i november – i Stockholm toppar gynekologer

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. I vårdbarometern för november 2019 tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet.

Vården.se lanserar Vårdbarometern – i oktober var husläkare det vanligaste sökordet

| pressmeddelande, vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. Premiär för den första vårdbarometer – i den allra första tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet i oktober 2019.