Blogginlägg Samarbeten

Nu gör vi det ännu enklare att träffa en läkare eller barnmorska hos Min Doktor!

11:33 - 04 sep, 2017 0 Om Vården.se Nytt på sidan Samarbeten

Vi på Vården.se har utvecklat vårt samarbete med den digitala vårdcentralen Min Doktor. Genom ett klick i vår meny kan du nu komma direkt till Min Doktor för att boka ett läkarbesök eller en konsultation hos legitimerade vårdgivare.

Barnmorska sitter vid datorn

Min Doktor är Sveriges första och största digitala vårdgivare och har funnits på Vården.se sedan november 2016. Idag har de utökat sin synlighet hos oss vilket gör det lättare för dig att ladda ner appen MinDoktor i App Store eller på Google Play, läsa hur ett besök hos Min Doktor går till, eller klicka dig vidare till deras hemsida för att läsa mer om dem.

Vården.se i samarbete med Nicotinell

15:52 - 08 jun, 2015 0 Om Vården.se Blogg Samarbeten

Vård handlar inte bara om att ta hand om de som är sjuka utan det handlar lika mycket om att se till att man inte blir sjuk. Rökning är bland det mest skadliga vi kan utsätta oss för med många sjukdomar som följd.

Vården.se samarbete med Nicotinell 7-Keys-to-Quit

Vi samarbetar nu med Nicotinell som erbjuder metoden 7 Keys to Quit som är en kombination av nikotinläkemedel och stöd. Metoden 7 Keys to Quit är baserad på beteendevetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Nytt samarbete med Tandinfo.se

16:35 - 28 apr, 2015 0 tandvård Om Vården.se Samarbeten

Tandinfo.se kan man som besökare läsa fördjupande texter om olika tandvårdsbehandlingar och även se på förklarande bilder. Ambitionen är att du som patient skall få mer kunskap och förståelse.

Tandinfo i samarbete med Vården.se för en bättre munhälsa!

Tandinfo.se har startats och drivs av tandläkare Arash Simyar.