Blogginlägg Nytt på sidan

Ny design på Vården.se!

10:55 - 17 okt, 2017 1 Nytt på sidan

Vi på Vården.se kan stolt presentera en ny design av vår webbplats www.varden.se. Vi har fått ett rejält ansiktslyft och helt bytt kostym till en mer modern design och samtidigt passat på att byta logotyp! Vår tekniska chef Jesper Johansson är den som byggt vår nya hemsida och berättar lite mer om tankarna bakom designen.

Sedan lanseringen av vår webbplats i april 2013 har sajten sett ungefär likadan ut med bara några mindre justeringar.

– Vi släpper en ny design eftersom vi haft den andra designen i fem år och det var dags för oss att få ett ansiktslyft, säger Jesper Johansson, teknisk chef på Vården.se.

av Moa Wikström Kommentera Läs mer

Nu gör vi det ännu enklare att träffa en läkare eller barnmorska hos Min Doktor!

11:33 - 04 sep, 2017 0 Om Vården.se Nytt på sidan Samarbeten

Vi på Vården.se har utvecklat vårt samarbete med den digitala vårdcentralen Min Doktor. Genom ett klick i vår meny kan du nu komma direkt till Min Doktor för att boka ett läkarbesök eller en konsultation hos legitimerade vårdgivare.

Barnmorska sitter vid datorn

Min Doktor är Sveriges första och största digitala vårdgivare och har funnits på Vården.se sedan november 2016. Idag har de utökat sin synlighet hos oss vilket gör det lättare för dig att ladda ner appen MinDoktor i App Store eller på Google Play, läsa hur ett besök hos Min Doktor går till, eller klicka dig vidare till deras hemsida för att läsa mer om dem.

av Moa Wikström Kommentera Läs mer

Uppdateringar för det nya året

16:06 - 04 feb, 2013 0 Nytt på sidan

Nu har Vården.se snart funnits i ett år och ni som har följt oss en längre tid har säkert märkt att mycket har förändrats på sidan sedan starten. För ungefär två veckor sedan gjorde vi en större uppdatering där bland annat dessa funktioner ingick:

För de vårdcentraler som ingår i vårdval visas nu en ruta som hjälper besökaren att lista sig hos vårdcentralen.

Lista dig hos vårdcentral

av Martin Larsson Kommentera Läs mer