Blogginlägg Om Vården.se

Nöjd med din vårdgivare? Lämna ett omdöme!

10:25 - 16 aug, 2019 0 Om Vården.se

Har du besökt en vårdgivare senaste tiden som du kände dig särskilt nöjd med? Då kan du gå in och lämna ett omdöme hos dem på Vården.se! På så sätt hjälper du både vårdgivaren och andra patienter som söker vård.

Läkare tar anteckningar

Vi har idag en stor mängd valmöjligheter när det gäller allt från hotell till långivare, och vården är inget undantag. Det är inte alltid så enkelt att vi bara går till den vårdcentral eller tandläkare som ligger närmast. Tillgänglighet, språkkunskaper, priser och bemötande är bara några saker som kan påverka hur nöjd man är med sin vårdgivare. Att se vad andra patienter har för erfarenheter är ett mycket bra sätt att bedöma om en vårdgivare är rätt för just dig!

Nu gör vi det ännu enklare att träffa en läkare eller barnmorska hos Min Doktor!

11:33 - 04 sep, 2017 0 Om Vården.se Nytt på sidan Samarbeten

Vi på Vården.se har utvecklat vårt samarbete med den digitala vårdcentralen Min Doktor. Genom ett klick i vår meny kan du nu komma direkt till Min Doktor för att boka ett läkarbesök eller en konsultation hos legitimerade vårdgivare.

Barnmorska sitter vid datorn

Min Doktor är Sveriges första och största digitala vårdgivare och har funnits på Vården.se sedan november 2016. Idag har de utökat sin synlighet hos oss vilket gör det lättare för dig att ladda ner appen MinDoktor i App Store eller på Google Play, läsa hur ett besök hos Min Doktor går till, eller klicka dig vidare till deras hemsida för att läsa mer om dem.

Vården.se firar 5 år!

10:34 - 06 apr, 2017 0 Om Vården.se

I veckan fyllde Vården.se 5 år och vi har därför passat på att intervjua Staffan Gustavsson, VD och en av grundarna till företaget, för att få veta hur bakgrunden till Vården.se såg ut och vad framtiden har att erbjuda.

Staffan-Gustavsson-Vården.se

Vården.se är Sveriges största privata söktjänst för vård och hälsa. Vi hjälper närmare 100 000 användare varje vecka att hitta rätt vårdgivare när de är i behov av vård. Det är viktigt för oss att själv ha möjlighet att göra ett aktivt val när det gäller sin vård. Tanken med Vården.se var att göra vården mer lättillgänglig och enklare för att på så sätt göra människor lite friskare.

Vården.se i samarbete med Nicotinell

15:52 - 08 jun, 2015 0 Om Vården.se Blogg Samarbeten

Vård handlar inte bara om att ta hand om de som är sjuka utan det handlar lika mycket om att se till att man inte blir sjuk. Rökning är bland det mest skadliga vi kan utsätta oss för med många sjukdomar som följd.

Vården.se samarbete med Nicotinell 7-Keys-to-Quit

Vi samarbetar nu med Nicotinell som erbjuder metoden 7 Keys to Quit som är en kombination av nikotinläkemedel och stöd. Metoden 7 Keys to Quit är baserad på beteendevetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Nytt samarbete med Tandinfo.se

16:35 - 28 apr, 2015 0 tandvård Om Vården.se Samarbeten

På Tandinfo.se kan man som besökare läsa fördjupande texter om olika tandvårdsbehandlingar och även se på förklarande bilder. Ambitionen är att du som patient skall få mer kunskap och förståelse.

Tandinfo i samarbete med Vården.se för en bättre munhälsa!

Tandinfo.se har startats och drivs av tandläkare Arash Simyar.