Blogginlägg Om Vården.se

Nu gör vi det ännu enklare att träffa en läkare eller barnmorska hos Min Doktor!

11:33 - 04 sep, 2017 0 Om Vården.se Nytt på sidan Samarbeten

Vi på Vården.se har utvecklat vårt samarbete med den digitala vårdcentralen Min Doktor. Genom ett klick i vår meny kan du nu komma direkt till Min Doktor för att boka ett läkarbesök eller en konsultation hos legitimerade vårdgivare.

Barnmorska sitter vid datorn

Min Doktor är Sveriges första och största digitala vårdgivare och har funnits på Vården.se sedan november 2016. Idag har de utökat sin synlighet hos oss vilket gör det lättare för dig att ladda ner appen MinDoktor i App Store eller på Google Play, läsa hur ett besök hos Min Doktor går till, eller klicka dig vidare till deras hemsida för att läsa mer om dem.

Vården.se firar 5 år!

10:34 - 06 apr, 2017 0 Om Vården.se

I veckan fyllde Vården.se 5 år och vi har därför passat på att intervjua Staffan Gustavsson, VD och en av grundarna till företaget, för att få veta hur bakgrunden till Vården.se såg ut och vad framtiden har att erbjuda.

Staffan-Gustavsson-Vården.se

Vården.se är Sveriges största privata söktjänst för vård och hälsa. Vi hjälper närmare 100 000 användare varje vecka att hitta rätt vårdgivare när de är i behov av vård. Det är viktigt för oss att själv ha möjlighet att göra ett aktivt val när det gäller sin vård. Tanken med Vården.se var att göra vården mer lättillgänglig och enklare för att på så sätt göra människor lite friskare.

av Lisa Sjögren Kommentera Läs mer

Vården.se i samarbete med Nicotinell

15:52 - 08 jun, 2015 0 Om Vården.se Blogg Samarbeten

Vård handlar inte bara om att ta hand om de som är sjuka utan det handlar lika mycket om att se till att man inte blir sjuk. Rökning är bland det mest skadliga vi kan utsätta oss för med många sjukdomar som följd.

Vården.se samarbete med Nicotinell 7-Keys-to-Quit

Vi samarbetar nu med Nicotinell som erbjuder metoden 7 Keys to Quit som är en kombination av nikotinläkemedel och stöd. Metoden 7 Keys to Quit är baserad på beteendevetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Nytt samarbete med Tandinfo.se

16:35 - 28 apr, 2015 0 tandvård Om Vården.se Samarbeten

Tandinfo.se kan man som besökare läsa fördjupande texter om olika tandvårdsbehandlingar och även se på förklarande bilder. Ambitionen är att du som patient skall få mer kunskap och förståelse.

Tandinfo i samarbete med Vården.se för en bättre munhälsa!

Tandinfo.se har startats och drivs av tandläkare Arash Simyar.

av Moa Wikström Kommentera Läs mer

Välkomna till Vården.se:s blogg!

15:56 - 27 sep, 2012 0 Om Vården.se

Vården.se gruppbild

Kul att du hittat till Vården.se och till vårt allra första blogginlägg, varmt välkommen!

Vården.se är Sveriges största söktjänst inom sjukvård och hälsa som drivs i privat regi. Syftet med söktjänsten är att du som patient skall hitta precis den vård eller behandling som du är i behov av. Vill du veta mer om oss och varför vi finns kan du läsa mer här: http://www.varden.se/om

av Martin Palm Kommentera Läs mer