Nu gör vi det ännu enklare att träffa en läkare eller barnmorska hos Min Doktor!

Vi på Vården.se har utvecklat vårt samarbete med den digitala vårdcentralen Min Doktor. Genom ett klick i vår meny kan du nu komma direkt till Min Doktor för att boka ett läkarbesök eller en konsultation hos legitimerade vårdgivare.

Barnmorska sitter vid datorn

Min Doktor är Sveriges första och största digitala vårdgivare och har funnits på Vården.se sedan november 2016. Idag har de utökat sin synlighet hos oss vilket gör det lättare för dig att ladda ner appen MinDoktor i App Store eller på Google Play, läsa hur ett besök hos Min Doktor går till, eller klicka dig vidare till deras hemsida för att läsa mer om dem.

Den nya funktionaliteten på Vården.se hittar du här!

Smartare och enklare besök hos Min Doktor

Min Doktor erbjuder läkarbesök och konsultationer med barnmorska när och var det passar dig, oavsett dag och tid på dygnet. Läkarna kan ställa diagnos, skriva remiss och recept, och precis som på alla vårdcentraler är det kostnadsfritt för barn och högkostnadsskydd gäller. De är med andra ord precis som vilken vårdcentral som helst.

Behöver du boka en tid hos läkaren eller barnmorskan redan nu?

Ladda ner appen direkt i App Store
Hämta hem på Google Play
Eller läs mer om Min Doktor och vad de kan hjälpa dig med här!

Min Doktor i telefonen

Text: Moa Wikström

11:33 - 04 sep, 2017

0 Kommentarer

Det vore ju himla kul om du blev den första att lämna en kommentar.

Skriv kommentar

Kul! Du vill skriva en kommentar. Det är toppen! Du kanske undrar varför kommentaren inte visas direkt?
Det är för att vi vill undvika spam och måste därför godkänna kommentaren först. Tack för din kommentar!