Nu släpper vi säsong 2 av podcasten “Utforska vården med Dr. Mikael”!

Nu släpper vi säsong 2 av podcasten “Utforska vården med Dr. Mikael”!

2022-06-28 | Nytt på Vården.se

Äntligen är det dags för den efterlängtade säsongsstarten av andra säsongen av vår podcast “Utforska vården med Dr. Mikael”.

Vi utbildar dig om det svenska vårdsystemet

Är du nyfiken på att lära dig mer om vård och hälsa? Då borde du lyssna på vår podcast “Utforska vården med Dr. Mikael”, där vi tillsammans med Dr. Mikael djupdyker i ämnen som tandvårdsskräck och psykisk ohälsa till covid-19-pandemin. I podcasten intervjuar vi bland annat läkare, sjuksköterskor och psykologer som ger unika perspektiv på hur det svenska vårdsystemet fungerar.

I säsongens första avsnitt är Dr. Mikael tillbaka från en filminspelning i djungeln, vilket öppnar upp för intressanta samtal om ämnesomsättning och underfunktion av sköldkörteln.

Lyssna på det första avsnittet redan nu – du hittar podcasten där poddar finns eller genom att klicka här!

Publicerad: 27 oktober 2021 kl 14:39
Uppdaterad: 28 juni 2022 kl 14:27

3 Kommentarer

2021-11-25

Ingela skrev:

Bra kontakt vid första besöket

2021-12-04

Katarina skrev:

Hej! Jag skulle gärna vilja veta vilken bettfysiolog och klinik Staffan Gustavsson fick sitt bett undersökt. Vänlige!

2021-12-07

Vården.se skrev:

Hej Katarina,

Staffan var hos duktiga Anna på Mälarkliniken i Stockholm:

Du hittar deras Vården-sida här: https://www.varden.se/vardgivare/s%C3%B6dermalm/23376/m%C3%A4larkliniken

Vänligen,
Vården.se