Behöver du besöka en naprapat i Stockholm? Vi tipsar om några av de bästa klinikerna!

2022-06-29 | Rehabilitering

Har du svårt att bestämma vilken naprapat du ska gå till? Oroa dig inte! Vi på Vården.se guidar dig rätt. I denna topplista listar vi några av de bästa klinikerna i Stockholm.

Har du fått ont i ryggen? Eller en nackspärr som inte ger med sig? Då kan det vara en god idé att söka upp en naprapat! Vi på Vården.se vet hur svårt det kan vara att hitta rätt. Därför har vi samlat utvalda kliniker i Stockholm för att du ska hitta den klinik som passar dig bäst. Hos oss kan du också boka tid direkt hos naprapaterna, snabbt och smidigt online! Nedan listar vi naprapater som kan hjälpa dig med just dina behov.

Naprapatlandslaget

Naprapatlandslaget är världens största naprapatkedja och grundades med visionen om att hjälpa människor bli av med sin smärtproblematik genom naprapati. Med vetskapen om att muskel- och ledproblematik är en av de största anledningarna till sjukskrivning vill Naprapatlandslaget hjälpa människor att bli friskare, både i kropp och själ. Naprapatlandslaget har 17 kliniker runt om i Stockholm, bland annat på Odenplan, Stureplan, Södermalm, Hammarby Sjöstad och i Arenastaden. Alla kliniker erbjuder tider snabbt.

Boka en tid på en av klinikerna här!

Agilokliniken

Hos Agilokliniken arbetar kunniga och erfarna naprapater, kiropraktorer och sjukgymnaster. Agiloklinkens vision är att ständigt leverera kvalitativa behandlingar som ger långvarig effekt. Här kan du få hjälp allt från manuella behandlingar och stötvågsbehandling till massage och personliga rehabiliteringsövningar. Agilokliniken har 7 kliniker i Stockholm: City, Norrlandsgatan, Slussen, Södermalm, Tumba, Sickla och Arenastaden.

Boka en tid redan idag på Agilokliniken!

Joylife

Hos Joylife får du trygga och säkra behandlingar hos legitimerade naprapater, kiropraktorer och massörer. Alla terapeuter som arbetar på Joylife är legitimerade av Socialstyrelsen och följer de olika branschförbundens riktlinjer kring säker vård. Joylife finns representerade på flera ställen runt om i Stockholm (och i övriga Sverige), bland annat vid Fridhemsplan och i Arenastaden.

Boka tid hos Joylife här!

Citynaprapaterna

Citynapraterna har varit verksamma sedan 1985 och alla naprapater som arbetar här har lång erfarenhet av yrket. Du hittar Citynaprapaterna i moderna och fräscha lokaler i Vasastan och under ditt besök får du alltid en personlig behandlingsplan utifrån just dina förutsättningar.

Boka en tid hos Citynaprapaterna redan idag!

Naprapathögskolans klinik i Vasastan

På Naprapathögskolans klinik i Vasastan kan du boka in en naprapat- eller massagebehandling för endast 300 kronor. Behandlingarna utförs av studenter på Naprapathögskolan, och under behandlingen handleds dem av en legitimerad naprapat med lång erfarenhet av yrket.

Boka en tid hos Naprapathögskolans klinik i Vasastan!

Publicerad: 22 juni 2021 kl 15:46
Uppdaterad: 29 juni 2022 kl 08:59