Vilken eldsjäl vill du tacka?

Vilken eldsjäl vill du tacka?

2022-05-05 | Nytt på Vården.se

Har du träffat en eldsjäl inom vården som du vill uppmärksamma eller tacka extra mycket? Är det någon person som utmärkt sig positivt genom att ha hjälp dig eller någon anhörig? Nu har du chansen!

Vi på Vården.se lanserar kampanjen “Vårdens eldsjälar” där vi samlar vårdgivare som har haft betydelse för dig eller någon i din närhet. Det kan vara en person som genom sitt engagemang och kunskap betytt mycket och som du vill visa din uppskattning till. Det kan exempelvis vara en sjuksköterska, tandläkare, specialistläkare, psykolog, allmänläkare eller vårdassistent.

För att nominera en vårdgivare behöver du skicka in följande information:

• Namn på mottagningen
  • Namn på personen eller personerna som jobbar där (frivilligt)
  • Motivering

Vi på Vården.se kommer under våren att kontakta några av de nominerade vårdgivarna med blommor och ett kort med din nominering. Vi kommer även att kommunicera innehållet via våra digitala kanaler.

Tack för din medverkan, den betyder mycket!

*Inskickad nominering kan användas i marknadsföringssyfte.

Publicerad: 6 maj 2021 kl 08:57
Uppdaterad: 5 maj 2022 kl 09:48

4 Kommentarer

2021-05-17

Shams skrev:

Jag har alltid haft tandläkarfobi. Det är inget personligt men jag tror tidigare dåliga upplevelser har gjort att jag fruktat besöka en tandläkare sen innan förra året. En dag bestämde jag mig för att byta klinik och se hur det går där. Bemötandet jag fick av tandläkaren Patricia är obeskrivligt! Allt med dem är sååå bra! Lokalen, personalen, miljön..

2021-05-20

Vården.se skrev:

Hej Shams,

Vad roligt att höra att du fått ett så bra bemötande av en tandläkare! Tack för din nominering!

Vänligen,
Vården.se

2021-05-19

Margaretha skrev:

Liljeholmens vårdcentral / Sofia Mårtensson
Sofia är alltid påläst och känner igen mig och vet min bakgrund om olika sjukdomar. Hon är omtänksam och rolig och nyfiken på hur jag har det. Känner mig väldigt nöjd med henne-

2021-05-20

Vården.se skrev:

Hej Margaretha!

Tack för din nominering! Roligt att höra att du fått ett så bra bemötande på din vårdcentral.

Vänligen,
Vården.se