Vården.se utmanar dig!

Vården.se utmanar dig!

2020-11-04 | Allmän hälsa

Daily Challenge erbjuder dagligen utmaningar i hälsans tecken. Budskapet är tydligt, små vardagliga hälsoframsteg ökar en persons välmående.

Genom att varje morgon tilldelas en enkel utmaning att genomföra hoppas Meyouhealth.com, företaget bakom Daily Challenge, att människor ska bli mer medvetna om sin hälsa och dagligen påverka den. Vården.se tycker att det är ett smart koncept som bidrar till något väldigt positivt.

Vårt syfte är att försöka återskapa detta utmaningssystem, dock på Vården.se:s egna vis. Varje persons välmående vi kan påverka till det bättre betyder mycket för oss. Skillnaden från Daily Challenge är att vi kommer presentera utmaningarna veckovis och under rubriken “Vården.se utmanar dig!”, du kommer hitta utmaningarna på vår blogg och på vår Facebook-sida.

Under veckans gång hoppas vi att du som antagit utmaningen skriver om vad du gjort och hur det gått i fältet för kommentarer på vår blogg och på vår Facebook-sida. Då vi inte kommer att ha ett poängsystem är vår ambition istället att varje deltagare ska inspirera samt bli inspirerad av andra personer som antagit veckans utmaning.

Håll utkik efter vår premiärutmaning som har temat “Promenera dig till bättre hälsa”!

Publicerad: 20 februari 2013 kl 14:04
Uppdaterad: 4 november 2020 kl 15:55