Välkomna till Vården.se:s blogg!

Välkomna till Vården.se:s blogg!

2022-01-18 | Nytt på Vården.se

Kul att du hittat till Vården.se och till vårt allra första blogginlägg, varmt välkommen!

Vården.se är Sveriges största söktjänst inom sjukvård och hälsa som drivs i privat regi. Syftet med söktjänsten är att du som patient skall hitta precis den vård eller behandling som du är i behov av. Vill du veta mer om oss och varför vi finns kan du läsa mer om oss här.

Idag är vi bakom Vården.se lite extra stolta, idag lanserar vi nämligen en uppdaterade version av söktjänsten. För dig som användare kanske skillnaden inte är så stor men vår ambition har varit att göra sidan tydligare och mer lättnavigerad. Vårt mål är alltid att det ska vara enkelt att söka, jämföra och boka behandlingar inom sjukvård och hälsa.

En annan nyhet är just denna blogg. Här kommer vi att skriva om allt som har med sjukvård, hälsa och webbutveckling att göra. Mer specifikt så kommer vi varje vecka skriva om en utmaning, en utmaning till dig som användare, en utmaning som på ett eller annat sätt syftar till att motivera dig till att leva lite hälsosammare. Men till detta återkommer vi längre fram i ett nytt eget blogginlägg.

Hör gärna av er om ni har idéer på hur vi kan göra Vården.se bättre eller om ni kanske har ett blogginlägg som skulle passa att publicera här.

Dessa rader är alltså historiens allra första blogginlägg på Vården.se, hoppas att du hittar hit igen!

Vänliga hälsningar,
Martin Palm