Vi effektiviserar administrationen av nya patienter för er vårdcentral

Du som vårdgivare kan hitta mer information för olika vårdområden här:

Upptäck fördelarna med Vården.se!

Vården.se är Sveriges största söktjänst för legitimerad sjuk- och hälsovård. Vi har samlat över 18 000 vårdgivare, och har över 400 000 besök varje månad. Genom att bli kund hos oss får er vårdcentral hjälp med att effektivisera administrationen och processen för nya patienter.

Varför ska din vårdcentral synas på Vården.se?

• Vi digitaliserar och förenklar processen för era patienter att lista sig hos er.
  • Vi kan styra patienter till era digitala lösningar för att minska belastningen på den fysiska vårdcentralen.
  • Vi kan öka patientflödet till de tjänster som inte omfattas av ordinarie regionsuppdrag, såsom vaccinationer och hälsokontroller.

Vi har hög kundnöjdhet då alla våra kunder inom primärvården har valt att förlänga sitt avtal med oss. Varje månad görs det över 105 000 sökningar inom primärvården på Vården.se, vilket gör det till den mest sökta yrkeskategorin bland våra besökare.

Vi hjälper patienter att enkelt lista sig på er vårdcentral

Vi ser ett tydligt intresse från våra besökare att de enkelt vill kunna lista sig på vårdcentraler runt om i landet. För att möta detta behov har vi utvecklat en teknisk funktion som gör det enklare för patienter att lista sig på olika vårdcentraler via vår hemsida. Patienter kan filtrera fram den vårdcentral som har aktiverat funktionen “Lista Dig” och kan därefter lista om sig med hjälp av Mobilt BankID. Datan skickas krypterat till vårdgivaren som tar emot listningen.

Sedan vi blev kunder hos Vården.se så har vi fått in ett stadigt flöde av listningar!

George Dulan, Chief Operating Officer
Riddarens Vårdcentral

Är du nyfiken och vill veta mer om Vården.se kan du läsa mer här.

Skicka in din intresseanmälan redan idag! Så fort vi har fått din anmälan kommer vi att kontakta dig med mer information och ett unikt erbjudande för just din vårdcentral.

Senast uppdaterad: 16 april 2021