Skaffa linser hos Synsam Vimmerby

Storgatan 31, Vimmerby - Visa på karta

Skaffa linser

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam i Vimmerby så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Vimmerby idag!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Vimmerby

Välkommen till oss på Synsam Vimmerby!

Vår välsorterade butik ligger på Storgatan 31 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Vimmerby kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Glasögon hos Synsam Vimmerby

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Vimmerby på Storgatan 31 redan idag!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Vimmerby

Synundersökning hos Synsam Vimmerby

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Storgatan 31 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Har du ...

Skaffa glasögon hos Synsam Vimmerby

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam i Vimmerby! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Har du ...

Skaffa linser hos Synsam Vimmerby

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Vimmerby kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att s...

Karta - Storgatan 31, Vimmerby