• 0492-311 83

Skaffa glasögon hos Synsam Vimmerby

Storgatan 31, Vimmerby - Visa på karta

Skaffa glasögon

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam i Vimmerby!

Glasögon är till för att korrigera ditt synfel

Har du svårt att se på nära eller långt håll? Upplever du synproblem och misstänker att du kan behöva glasögon? Då kan det vara läge att träffa en av våra optiker för att testa din syn. Vid behov av glasögon hjälper vår optiker till att justera så att du får rätt styrka på dina glasögon.

Många lösningar för dina glasögon

Förutom att vi på Synsam har ett stort utbud av bågar från olika märken, erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, för dig som hellre vill hyra dina glasögon hos oss. Då ingår tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Köper du dina glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, som innebär att vi reparerar eller byter ut dina glasögon om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna.

Hitta de bästa glasögonen för dig på Synsam Vimmerby!

Informationen uppdaterades 10 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Vimmerby

Välkommen till oss på Synsam Vimmerby!

Vår välsorterade butik ligger på Storgatan 31 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Vimmerby kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Glasögon hos Synsam Vimmerby

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Vimmerby på Storgatan 31 redan idag!

Informationen uppdaterades 10 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Vimmerby

Besök hos optiker hos Synsam Vimmerby

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Storgatan 31 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Har du ...

Skaffa glasögon hos Synsam Vimmerby

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam i Vimmerby! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Har du ...

Skaffa linser hos Synsam Vimmerby

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Vimmerby kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att s...

Karta - Storgatan 31, Vimmerby