Undersökning av ny patient hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

855 kr

Hälsingegatan 43, STOCKHOLM - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 18 december 2017 av Vården.se

Om Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl

Vasastans Tandläkargrupp är en modern praktik som ligger i Vasastan, Stockholm. Vårt fokus ligger på det senaste inom teknologi, högkvalitativ estetisk tandvård och att ge bästa möjliga patientservice.

Vi kan oftast ta emot nya patienter med kort varsel.

Det mesta inom tandvård

Vårt koncept är att kunna behandla det mesta av ditt tandvårdsbehov inom kliniken. Vi erbjuder allt mellan årliga undersökningar till mer avancerad kosmetisk tandvård.

På vår tandvårdsklinik arbetar tre tandläkare, två tandhygienister, två tandsköterskor och en receptionist.

Om Vasastans Tandläkargrupp

År 1995 startades, det som då kallades för Burendahl & Karlstén teamtandvård, på Hälsingegatan 43 i Stockholm. 2007 lämnade tandläkare Karlstén verksamheten som då bytte namn till Vasastans tandläkargrupp. Idag drivs praktiken av tandläkare Mats Burendahl.

År 2000 blev Mats medlem i den amerikanska akademin för kosmetisk tandvård AACD, 2003 bildades den svenska motsvarigheten SACD, Swedish Academy of Cosmetic Dentistry. Han var en av grundarna och sitter idag med i styrelsen för SACD.

Här kan du se ett urval av behandlingar Mats har utfört inom kosmetisk tandvård.

Vi är kvalitetssäkrade enligt Praktikertjänst kvalitetsprogram.

Välkomna att slå er ner i vårt trevliga väntrum så skall vår personal ta hand om er på allra bästa sätt!

Informationen uppdaterades 18 december 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
855 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
1 168 kr

Tandutdragning hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 448 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
2 175 kr

Rotfyllning av framtand hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

*3 585 kr

Krona på enstaka tand hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

• - Krona med metall och porslin: Helkeramisk krona: Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*6 307 kr

Kosmetisk tandvård hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

• - 15 min konsultation, första besöket gratis.

Tandblekning hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

Hos Vasastans Tandläkargrupp erbjuder vi två olika tandblekningsmetoder. Om du har hål, tandsten eller missfärgningar, måste dessa åtgärdas...

Tandreglering hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

• - Pris efter konsultation
fr. 20 000 kr

Tandimplantat hos Vasastans Tandläkargrupp - Tandläkare Mats Burendahl i Stockholm

• - Pris efter konsultation

Lina Burendahl Deahne

Receptionist

Karta - Hälsingegatan 43, STOCKHOLM

10:13 - 25 sep, 2018 skrev:

Jag har varit till Mats (tandläkare) och Peter (tandhygienist) i nästan 20 nu. Väldigt kunniga, vänliga, professionella.

10:24 - 17 jul, 2017

10:26 - 18 okt, 2016 skrev:

Har träffat Tandläkare, tanhygienist och tandsköterska. Har fått fint bemötande under hela besöket, rekomenderas varmt!

19:45 - 06 jul, 2016 skrev:

Kan varm rekommendera! Proffsiga, kunniga alltid trevligt att besöka er

11:20 - 22 jun, 2016 skrev:

Jag är mycket nöjd efter 32 år med samma tandläkargrupp. Mycket bra och professionellt utförd tandvård.