• 08 - 13 41 00

Ortopedisk manuell terapi hos Friska Tag Fysio i Stockholm

Roslagsgatan 44, Stockholm - Visa på karta

Ortopedisk manuell terapi

Vid ortopedisk manuell terapi eller OMT behandlas och förebyggs smärta i rygg, leder, muskler och nerver. Behandlingen kan bestå av smärtlindrande, rörelseökande och stabiliserande åtgärder som mjukdelsbehandling, muskeltöjning, mobilisering, manipulation och stabiliseringsträning.

Informationen uppdaterades 06 december 2018 av Vården.se

Om Friska Tag Fysio

4,9

Friska Tag Fysio är en landstingsansluten mottagning för sjukgymnastik på Roslagsgatan i Vasastan.

Våra sjukgymnaster har olika specialområden, allt för att ge dig som patient en optimal vård/behandling. Här finns bl.a:

• Ortopedisk manuell terapi
  • Sjukgymnastik/Fysioterapi
  • Akupunktur

Med all denna kompetens kan vi hjälpa Dig med ett individuellt anpassat program för att du på bästa möjliga sätt skall minska Dina besvär och att återgå till en så problemfri vardag som möjligt.

Välkommen till Friska Tag Fysio!

Du är välkommen att boka en tid via bokningsformuläret eller kontakta oss på telefon! Om vi inte kan svara blir du kopplad till vår telefonsvarare, där du gärna får lämna ett meddelande.

På uppdrag av Stockholms läns landsting

Informationen uppdaterades 06 december 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Friska Tag Fysio

Akupunktur hos Friska Tag Fysio i Stockholm

Akupunktur är ofta en del av en behandlingen hos sjukgymnasten. Akupunktur används för att lindra smärta, samt behandla vissa sjukdomstillst...

Ortopedisk manuell terapi hos Friska Tag Fysio i Stockholm

Sjukgymnast hos Friska Tag Fysio i Stockholm

Vid första besöket hos sjukgymnasten får patienten svara på frågor om sina besvär. Detta görs för att sjukgymnasten ska få en så bra bild so...

Karta - Roslagsgatan 44, Stockholm

4,9

06:26 - 21 maj, 2018

17:17 - 11 okt, 2017

12:47 - 08 jul, 2017

09:49 - 14 nov, 2016

22:02 - 22 okt, 2016

09:45 - 19 okt, 2015 skrev:

Fantastiskt ställe med underbar personal, både kunniga och trevliga!

14:50 - 07 okt, 2015

11:14 - 20 dec, 2014 skrev:

Tack! för att ni hjälpt mig och många andra under året med att höja hälsonivån och öka orken. Och det har ni gjort med högar av humor och glimten i ögat. Nyårskramar från Lena S.

18:41 - 17 aug, 2014 skrev:

Jag blir (faktiskt) glad när kommer för att få behandling. Det är verkligen mycket humor och ork på detta eminenta ställe !