• 0340-844 00

Skaffa glasögon hos Synsam Varberg

Torggatan 1, Varberg - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon hjälper till att korrigera synfel

Om du har problem med synen och misstänker att du är i behov av glasögon går det bra att träffa en av våra optiker. Då får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Visar det sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi har flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss hittar du bågar från många olika märken, och vi kan hjälpa dig att hitta rätt par för dig. Väljer du att köpa glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Vill du hellre hyra dina glasögon? Då kan vårt abonnemang Synsam Lifestyle vara något för dig. I abonnemanget får du tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hos Synsam Varberg kan vi hitta glasögonen som passar dig!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Varberg

Välkommen till oss på Synsam Varberg!

Vår välsorterade butik ligger på Torggatan 1 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Varberg som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Varberg

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Varberg på Torggatan!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Varberg

Synundersökning hos Synsam Varberg

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Varberg. Därför är det bra att undersöka sina ögon Upplever d...

Skaffa glasögon hos Synsam Varberg

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam i Varberg. Glasögon hjälper till att korrigera synfel Om ...

Skaffa linser hos Synsam Varberg

Ibland kan eller vill man inte ha glasögon vid ett synfel. Då är linser ett bra val. Du kan hitta dina linser hos oss på Synsam i Varberg. ...

Karta - Torggatan 1, Varberg