• +4651216969

Storgatan 12 - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 14 mars 2020 av Vården.se

Om Smart Dentist

Allmänpraktik
Informationen uppdaterades 14 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Smart Dentist

Undersökning av ny patient hos Smart Dentist i Vara

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
895 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Smart Dentist i Vara

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
900 kr

Krona på enstaka tand hos Smart Dentist i Vara

• - Krona med metall och porslin: Helkeramisk krona: Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 250 kr

Karta - Storgatan 12

09:16 - 11 sep, 2016 skrev:

Mycket varmt mottagande. En oerhört skicklig Tandläkare o trevlig Tansköterska. Nicolas. Nossebro.

14:46 - 06 feb, 2016