1/3
Öppet i morgon från 10:00

Synsam Vadstena

Storgatan 12, Vadstena

Synsam Vadstena

Välkommen till Synsam Vadstena!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Storgatan 12 i Vadstena. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Vadstena hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Vadstena

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Vadstena - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Vadstena!

Informationen uppdaterades 15:06 - 6 okt, 2020

Skaffa linser hos Synsam Vadstena

Pris från: 549 kr

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Vadstena hjälper vi till att hitta en bra lösning för just dig!

Vi hjälper dig att skaffa linser

Hos oss gör våra legitimerade optiker till att börja med en ordentlig undersökning av din ögonhälsa, och kan genom olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Efter undersökningen får du hjälp med att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter dina behov. Naturligtvis ger vi dig råd kring hur du tar ut och sätter i linserna, hur du ska hantera dem och hur de sköts på bästa sätt.

Boka en tid hos oss på Synsam Vadstena, så hjälper vi dig!

Synundersökning
hos Synsam Vadstena

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Vadstena för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara bra att und...

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Vadstena

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Vadstena. Glasögon hjälper till att korrigera synfel Om d...

Pris från: 199 kr

Lunchstängt 13:00-14:00