• 0143-10084

Skaffa glasögon hos Synsam Vadstena

Storgatan 12, Vadstena - Visa på karta

• Lunchstängt 13:00-14:00

Skaffa glasögon

Glasögon hjälper till att korrigera synfel

Om du har problem med synen och misstänker att du är i behov av glasögon går det bra att träffa en av våra optiker. Då får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Visar det sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi har flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss hittar du bågar från många olika märken, och vi kan hjälpa dig att hitta rätt par för dig. Väljer du att köpa glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Vill du hellre hyra dina glasögon? Då kan vårt abonnemang Synsam Lifestyle vara något för dig. I abonnemanget får du tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hos Synsam Vadstena kan vi hitta glasögonen som passar dig!

Informationen uppdaterades 13 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Vadstena

Välkommen till Synsam Vadstena!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Storgatan 12 i Vadstena. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Vadstena hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Vadstena

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Vadstena - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Vadstena!

Informationen uppdaterades 13 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Vadstena

Besök hos optiker hos Synsam Vadstena

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Vadstena för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara bra att und...

Skaffa glasögon hos Synsam Vadstena

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Vadstena. Glasögon hjälper till att korrigera synfel Om d...

Skaffa linser hos Synsam Vadstena

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Vadstena hjälper vi till at...

Karta - Storgatan 12, Vadstena