• 0470-29220

Skaffa glasögon hos Synsam Grand Samarkand i Växjö

Hejaregatan 32, Växjö - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam Grand Samarkand i Växjö!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Grand Samarkand

Välkommen till Synsam Grand Samarkand!

I vår välsorterade butik på Hejaregatan 32 på Grand Samarkand i Växjö kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Grand Samarkand som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Synsam Grand Samarkand hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Grand Samarkand på Hejaregatan 32 redan idag!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Grand Samarkand

Synundersökning hos Synsam Grand Samarkand i Växjö

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Grand Samarkand. Därför är det bra att undersöka sina ögon U...

Skaffa glasögon hos Synsam Grand Samarkand i Växjö

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam i Grand Samarkand, så hjälper vi dig! Du kan korrige...

Skaffa linser hos Synsam Grand Samarkand i Växjö

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Grand Samarkand hjälper dig! ...

Karta - Hejaregatan 32, Växjö