• 0470-19940

Norra Esplanaden 41, 352 32 Växjö - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om VästerTandvård

Hos oss får Du hjälp med allt från allmäntandvård till implantat och käkkirurgi.
Vi har lång erfarenhet och använder oss av moderna material- och behandlingsmetoder.

Behandlingar hos VästerTandvård

Undersökning av ny patient hos VästerTandvård i 352 32

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
825 kr

Tandutdragning hos VästerTandvård i 352 32

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 025 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos VästerTandvård i 352 32

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 500 kr

Rotfyllning av framtand hos VästerTandvård i 352 32

*3 218 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos VästerTandvård i 352 32

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 755 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos VästerTandvård i 352 32

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 755 kr

Karta - Norra Esplanaden 41, 352 32 Växjö